Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 81
    Ziet er prachtig uit , Hans . Hier zal die mevrouw heel blij mee zijn .
    En foutjes : nou ja , wie maakt ze niet ? " Hij die zonder fouten is , werpe de eerste steen " luidt toch het Bijbelse spreekwoord ?
    Uit wat voor soort hout heb je de retriever gezaagd ,eigenlijk ?
    Laatst gewijzigd door Jan71; 21-05-18 om 19:57.
    Vr. groet , Jan

Leuk topic om zo eens door te lezen. Mooie dingen gemaakt hoor, ga zo door!
    Ennn altijd leuk dat elkaar plagen op het forum, mag ik wel

Zo weer een opdracht af. Jongste dochter had nog iets tegoed na paardenhoofd voor oudste. Materiaal is van een oude kast en wat over is gaat houtkachel in.
    WP_20180623_12_46_10_Pro.jpg

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Prachtig die vlinder, heel mooi door de schaduw werking, ik was dit topic nog even aan het doorkijken, die golden retriever die is mooi zeg, daar mag je best trots op zijn.

Groet Pel.
    Laatst gewijzigd door Pel; 23-06-18 om 12:06.
    Hout wirktj.

Dank je wel Pel. Was voor mij heel veel ontspanning omdat ik het langzaam moest zagen. Veel geleerd van de golden retriever.

Zo, mooie vlinder.
    Maar wel een monniken werkje, zo te zien. Met al die gaatjes.
    Groeten, Raymond

Het was zeker een monniken werk ja. Heel veel gaatjes boren en dan nog uitzagen. Maar goed dit is om toe te werken naar een box voor de vrouw. Daar gaat nog veel meer werk in zitten. Zie onderstaande foto. Deze wil ik ook gaan maken.

WP_20180309_19_47_08_Pro.jpg

Zo eindelijk aan een nieuw project begonnen. De bovenkant moet eerst en hierna volgen de zijkanten. Word veel geduld hebben.

Sjabloon erop geplakt.
    WP_20180810_19_27_49_Rich.jpg

Gatenkaas ervan gemaakt.
    WP_20180810_19_48_47_Rich.jpg

Van welk hout ga je dit project maken?
    Het zou zonde van al de uren zijn bij een 'mindere' soort hout..
    Succes!!

Hey Flyer,

Ik maak gebruik van het zelfde hout waar ook de vlinder van gemaakt is. Het zijn aan elkaar gelijmde plankjes uit een dressoir kast uit de jaren 60? hout is erg vettig en soms licht en snel te zagen en soms donker en erg hard en lastig te zagen. Ik heb geen idee wat voor hout het is. Het is geen mindere soort dus. Daar doe ik de oefeningen mee. De vrouw wil graag kwaliteit hout

Forum Rechten