GOF 1250 CE Bovenfrees vraagje

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
371
106
60
Sint Odilienberg
Beste mensen,

heeft er ook iemand een GOF 1250 en kan voor mij eens nakijken of er bij mij iets mist?
20171229_120900.jpg20171229_120921.jpg
Het lijkt alsof bij de bovenste een keerring mist.
Ik had vandaag het probleem dat hij niet meer goed omhoog gaat. het zou ook aan de kou kunnen liggen.

Fred
 

Paul L

Nieuw lid
1 dec 2016
1
0
Dat ziet er hetzelfde uit als bij mijn gof1250 ce. Dus je mist daar geen ring of iets.

Gr Paul
 

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
371
106
60
Sint Odilienberg
Dat ziet er hetzelfde uit als bij mijn gof1250 ce. Dus je mist daar geen ring of iets.

Gr Paul
Oké dank je. Dat wod zowoeso terug naar Bosch want er komt geen gang in.
Als ik de frees omlaag duw is het kloink en hij is beneden, en dan wil hij niet meer vanzelf naar boven.

Fred
 

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
371
106
60
Sint Odilienberg
Kan je niet de stangen loshalen en zuiver maken? Ik ben zelf nogal van het willen weten waarom iets niet werkt.
Normaal zou ik dat wel doen, maar dei is pas een half jaar oud en zit garantie op.
Dus dat ze dat probleem maar bij Bosch oplossen, anders vervalt natuurlijk ook mijn garantie.

Fred
 

FredR

Actieve deelnemer
30 mei 2016
371
106
60
Sint Odilienberg
Vandaag de bovenfrees terug gekregen.
Alsof hij het nu beter doet dan toen hij uit de verpakking kwam........ zou er dan al bij levering iets mis zijn geweest?
Bij de reparatiebon stond geen onderdelen en geen gebreken geconstateerd :confused: . Een produktiefoutje dat word verzwegen of een maandag produkt dat vakkundig word gerepareerd??

Fred
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.