Pot uit taxus

P

Pel

Guest
Prachtig Nico, en doodzonde om zulk mooi hout in zomaar in een hoek te laten liggen. Een vraag Nico, als je taxus draait gebruik je dan tijdens het draaien een mondkapje omdat taxus giftig is? Of is het niet zo erg, met schuren is dat natuurlijk zeker wel plus de afzuiging aan.

Groet Pel.
 
Prachtig Nico, en doodzonde om zulk mooi hout in zomaar in een hoek te laten liggen. Een vraag Nico, als je taxus draait gebruik je dan tijdens het draaien een mondkapje omdat taxus giftig is? Of is het niet zo erg, met schuren is dat natuurlijk zeker wel plus de afzuiging aan.

Groet Pel.
Pel, ik gebruik niet alleen een mondkapje maar een masker met luchtverversing van 3m.
Plus afzuiging.
En nog zit ik nu weer te snotteren en te niesen van Taxus.
Maar het is zulk mooi hout. Er zijn geloof ik 2 soorten taxus, waarvan ik van één soort altijd last heb.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Heel mooie vorm Nico.
Een prachtig werkstuk.
Dikke pluim van me.
Toevallig ben ik ook bezig met een vaasje in taxus waarvan het resultaat binnenkort zal volgen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.