mijn werkplek

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Hallo,

Vandaag was het weer een feestdag. Om 10.00u werd mijn nieuwe lintzaag gebracht. Mijn speeltuin annex hobbyhok is nu wel ingericht met de machines die ik hebben wilde. In de toekomst wil ik de afzuiging nog op de zolder of in de kelder zetten. De vrije ruimte is net toereikend. Het in elkaar lijmen van grote stukken doe ik bijna altijd in de woonkamer. In de garage is het toch vaak te koud.

Groet Jos.

Attached files
 

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Inderdaad, heel mooi spul allemaal. En de afmetingen zou ik ook wel eens willen weten, want ik vermoed dat mijn toekomstig werkkot ongeveer even groot zal worden. :lol:
Goede ervaringen met de Hammer formaatzaag?
 

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Ja goed gezien, alles staat op wielen en ik moet de vlak-vandiktebank van de muur afhalen om hem te gebruiken. Ook de lintzaag haal ik bij wat grotere stukken even van de muur af.
De formaatzaag bevalt mij erg goed. Ik heb de winner uitvoering wat betekend dat de formaatwagen 1,2mtr is. Groter kan ik niet kwijt. Wel heb ik de felder aanslag erbij genomen. Deze is veel zwaarder uitgevoerd dan die van hammer.
Het gedeelte wat ik als werkruimte gebruik is 3mtr breed en ongeveer 5,5 mtr lang.

Groet Jos
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
he jos,

leuk om je nieuwste aanwinst te zien!! kleurt ook mooier zo!! wat gaat je volgende project worden? de komende tijd is het toch geen weer om te fietsen of te surfen dus kan je lekker in de werkplaats bezig :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.