Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Stayer SC251 combi afkort zaagmachine

Stayer SC251 combi afkort zaagmachine. 1200 Watt bovenblad 37 x 48 cm 45 graden verstek en natuurlijk 45 graden links rechts.

De machine heeft slechts lichte gebruikerssporen en is werkzaam te bezichtigen. Gaat weg ivm beschikbaarheid grotere en zwaardere machines.

Perfect voor de hobbyist met wat minder ruimte en de huis, tuin en keukenklusser.

IMG_20171211_140716.jpgIMG_20171211_140640.jpgIMG_20171211_140623.jpgIMG_20171211_140602.jpg

Ik zoek een machine voor een paar kleine klussen. Ik moet balkjes afkorten en verstekzagen. Daarnaast moet ik wat plaatmateriaal verzagen (wel precies) en een aantal balkjes over de volle lengte (2,20 meter) halveren. Eigenlijk zie ik geen Nederlandstalige info over deze machine op internet dus ik zal een paar vragen moeten stellen. Kun je met deze machine precies werken en goed recht zagen? Hoe diep kan de cirkelzaag zagen en hoe diep de afkortzaag? Hoe is de staat van het zaagblad en zijn er in Nederland aparte zaagbladen te koop. Hoe oud is de machine en wat is de richtprijs?

Zoek op scheppach tkg 250. Hij lijkt uit de zelfde fabriek te komen.

Ho, sorry hij is onlangs via marktplaats verkocht. Vergeten te zeggen dat er een slotje op mag.

Forum Rechten