Meubelpanelen met PVC (abs) rand kopen en laten leveren - waar in België?

Mow83

Nieuw lid
22 okt 2017
3
0
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een leverancier voor kwalitatieve meubelpanelen (voor binnenkasten dressing). Graag had ik meubelpanelen gekocht die zijn afgewerkt met een pvc rand ipv een melamine rand. Gezien ik heel wat platen nodig heb zou ik deze ook willen laten leveren. Heeft iemand tips waarvoor ik hier terecht kan? Online vind ik veel plaatsen terug waar je de 'gewone' meubelpanelen met melamine rand kan kopen (via de gekende doe-het-zelfwinkels gamma e.d.) maar ik hoor dat in zo'n plaat toch heel wat kwaliteitsverschil kan zitten.

Alvast bedankt voor reactie
Mvg
 

roelp

Actieve deelnemer
25 okt 2013
49
0
Je zou eens kunnen proberen bij Verboven interieur in Geel, al twijfel ik wel dat zij leveren.
Wel zeer grote keuze in plaatmateriaal.
 

tuoh

Oud hout
Bijna elk interieurbedrijf met een serieus machinepark staat de springen om een dergelijke opdracht. Daar kunnen ze hun duurste machines meer meters mee laten maken (kantverlijmer en opdeelzaag)
Zeker deftige kantverlijmers draaien in feite te weinig uren om echt rendabel te zijn, maar zijn aan de andere kant ook onmisbaar voor een bedrijf. Hoe meer er doorloopt per dag hoe beter de rekening klopt;)

Bel dus eens rond bij wat van die bedrijven in je buurt, grote kans dat ze je uit de brand helpen. Beveka in Merksem (plantenhandel) doet dat ook, en kan zelfs alle ronde en holle vormen afkanten met dikke banden. Weet alleen niet of die ook particulier werk aannemen? Maar bel eens dan weet je het direct.
 

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
726
31
BE / Tienen
Van waar in België ben je? Houthandel Gijsbrechts (Heist op den Berg) heeft grote opdeelzaag + kantenlijmer + geautomatiseerde rijboring. Hier kan je plaatmateriaal bestellen, op maat gezaagd, voorzien van dik kantmateriaal en eventueel van rijboringen. Hebben een prijs voor plaatmateriaal gewoon per m², per m² als het de opdeelzaag passeert, kantenband betaal je per lopende meter, rijboringen weet ik niet. Plaatmateriaal verkrijgbaar in verschillende designs.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.