Houtdraaiwerkjes

Vels

Actieve deelnemer
12 jun 2016
103
3
Hellendoorn
Nu ik wat meer bezig ben met houtdraaien komen er ook steeds meer werkjes die best mooi en redelijk netjes zijn, oa. schaaltjes, potjes, kerstboompjes en kerstklokken enz. In huis wordt het al duidelijk zichtbaar dat er een houtdraaier in het gezin zit. Maar wat doen jullie met de vele werkstukken die gemaakt worden? Misschien best veel weggeven, of komt er ook een tijd dat je een kleine onkostenvergoeding kan vragen?
 

flyer

Actieve deelnemer
26 dec 2013
445
1
Meerssen
Een moeilijk onderwerp...
De 'grote namen' kunnen wel iets vragen voor hun werk, maar voor je een (grote) naam hebt...
Probeer maar eens (om een voorbeeld te noemen) €15 voor een pen te krijgen waar je je ziel en zaligheid in hebt gestoken, een mooi stukje zeldzaam hout voor hebt
gebruikt, een perfecte afwerking aan de dag hebt gelegd en er ook nog een mooie verpakking bij doet.
Zelden...
 
P

Pel

Guest
Van de andere kant, weggeven geeft m.i. meer voldoening, vooral als je iets voor kinderen maakt.

Groet Pel.
 

flyer

Actieve deelnemer
26 dec 2013
445
1
Meerssen
Pel je hebt gelijk, maar kinderen vragen niet om schaaltjes, potjes, kerstboompjes of kerstklokken
Zij willen hun I-PHONE!!
Helaas..
 

Vels

Actieve deelnemer
12 jun 2016
103
3
Hellendoorn
Inderdaad geeft weggeven een goed gevoel, maar als ik op dit forum lees hoeveel er gedraaid wordt dan denk ik waar blijft iedereen toch met al die mooie houtdraaiwerkjes?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.