Nieuwe zaag gekocht, een harvey HW110SE-30

bondjack

Nieuw lid
22 feb 2017
22
0
Okee maar jouw machine heeft 3HP waar Peulen nu op de website zegt dat het 5.5HP is. Meer vermogen dus. Maar het is dus wel een goede deal van Peulen aangeIen het om een tafel gaat met groter blad meer vermogen en toch 100 euro goedkoper. Misschien lager niveau service? :) thx
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Okee maar jouw machine heeft 3HP waar Peulen nu op de website zegt dat het 5.5HP is. Meer vermogen dus. Maar het is dus wel een goede deal van Peulen aangeIen het om een tafel gaat met groter blad meer vermogen en toch 100 euro goedkoper. Misschien lager niveau service? :) thx

En dat zit m niet in 400V 3 fase of 240V 1 fase?
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Okee maar jouw machine heeft 3HP waar Peulen nu op de website zegt dat het 5.5HP is. Meer vermogen dus. Maar het is dus wel een goede deal van Peulen aangeIen het om een tafel gaat met groter blad meer vermogen en toch 100 euro goedkoper. Misschien lager niveau service? :) thx

De prijs bij Peulen is gewoon de 30 inch versie, en een lager niveau service vind ik wel een beetje snel geroepen door jou, ik ben er zeer netjes en correct ontvangen en ook nog eens goed en duidelijk geholpen.
 

bondjack

Nieuw lid
22 feb 2017
22
0
Okee goed om te weten. Het was maar een vraag over de service geen oordeel, fijn om te horen dat het je erg is bevallen. Ik probeer alleen even het prijsverschil te verklaren. Maar na de goede berichten ga ik ze snel ook een bezoekje brengen. Van de week mn festool cs50 verkocht en nog een paar andere machines die op de plank lagen stof te happen. Nu is het budget rond :)
 

bondjack

Nieuw lid
22 feb 2017
22
0
Bedankt voor de info de afgelopen week. Vandaag bij Peulen geweest en inderdaad de 400v Hw110se gekocht. Fijn geholpen door Rene Peulen zelf. Volgende week ga ik hem bij hem ophalen. En dan rustig monteren. Eerste even de 400v doortrekken van uit de meterkast.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Goede keus bondjack, ga je veel zaagplezier aan hebben, hier knal ik er 7 cm dik eiken met gemak er doorheen met de 220v versie.

Wel vond ik dat het originele zaagblad heel erg snel bot was, en heb er nu een ecotool blad in, dat zaag echt super.

Het in elkaar zetten is niet erg moeilijk en afstellen was hier niet echt nodig, het blad stond hier echt recht en hoefde daar niets aan te doen, de geleider spreekt voor zichzelf.
 

bondjack

Nieuw lid
22 feb 2017
22
0
Goede keus bondjack, ga je veel zaagplezier aan hebben, hier knal ik er 7 cm dik eiken met gemak er doorheen met de 220v versie.

Wel vond ik dat het originele zaagblad heel erg snel bot was, en heb er nu een ecotool blad in, dat zaag echt super.

Het in elkaar zetten is niet erg moeilijk en afstellen was hier niet echt nodig, het blad stond hier echt recht en hoefde daar niets aan te doen, de geleider spreekt voor zichzelf.

Hey Skybiker, nog steeds tevreden met je Harvey? Ik zeker te weten, ik heb hele palen van 17cm dik in lengte geschulpt voor het maken van mijn veranda. Echt als de brandweer.

palen.jpg

Wat jij al zei over het zaagblad klopt wel, deze is bij mij nu ook bot en graag zou ik hier nu een ander voor kopen. Jij had het over een zagblad bij Ecotools, welke was dat en ben je hier nog steeds tevreden over?

Ik hoor het graag van je :)

Groet

Jacob
 

Bijlagen

  • 2018-04-22 12.51.30.jpg
    2018-04-22 12.51.30.jpg
    75,5 KB · Weergaven: 285

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.