Afbeeldingen plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Dikwijls kom ik de opmerking tegen van “ ik weet niet hoe ik een afbeelding moet plaatsen”.
Nou daar gaan we wat aan doen!

afbeelding plaatsen-000.jpg
Als u tekst wil invoeren kan u beginnen in het vak ‘Plaats een Reactie’ onderaan,

afbeelding plaatsen-00.jpg
Maar u kunt ook rechtsonder in de berichten op een van bovenstaande plaatjes klikken.

afbeelding plaatsen-01.jpg
Maak een tekst aan met ‘Antwoord’

afbeelding plaatsen-02.jpg
Of maak een tekst aan met ‘Antwoord met citaat’

afbeelding plaatsen-03.jpg
Of reageer op meerdere berichten met het derde plaatje met de komma’s omhoog.

afbeelding plaatsen-04.jpg
Schrijf de tekst en ga met de cursor op de plek staan waar je de afbeelding wilt plaatsen.

afbeelding plaatsen-05.jpg
Klik op het plaatje 'Insert Image' in de menubalk, de derde van links in het plaatje.

afbeelding plaatsen-06.jpg
Bij Insert Image het tab blad From Computer aanklikken en met bladeren zoeken in uw PC naar het bestand.

afbeelding plaatsen-07.jpg
In de directory op het bestand klikken en dan rechtsonder op Openen klikken.

afbeelding plaatsen-08.jpg
Bij Insert Image op 'Upload bestand(en)' klikken.

afbeelding plaatsen-09.jpg
Nu komt u weer terug in het tekst gedeelte, waar u uw reactie kan afmaken of weer een afbeelding plaatsen in dezelfde volgorde vanaf het begin.
Met ‘Geavanceerd’ of ‘Preview’ (rechts onder) kan u bovenin zien hoe het geplaatst wordt.
Is alles naar wens zoals u het wilt hebben klik dan weer rechtsonder op ‘Plaats Bericht”

Voor het verwijderen van een afbeelding zie dit topic:
https://www.woodworking.nl/showthrea...570#post281570

Mvg, :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Het gebeurt bij mij wel eens dat ik met zoeken naar de afbeelding bij ‘Insert Image’ de tab ‘From Computer’ niet kan gebruiken zie afbeelding hieronder.
afbeelding plaatsen-10.jpg
Klik dan op het kruisje rechtsboven (close) en u komt terug in het tekst vak, klik dan rechtsonder op ‘Geavanceerd’ u kunt dan bovenin zien hoe u tekst eruit ziet. Scroll naar beneden naar het tekst vak en probeer nogmaals via de knop ‘Insert Image’ u afbeelding te plaatsen.

Ter info, als u ‘Geavanceerd’ eenmaal gebruikt heb dan is de naam hierna ‘Preview Bericht’

Mvg, :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Even als aanvulling voor het plaatsen van een PDF file op het forum.
Het plaatsen van een PDF file gaat precies hetzelfde als met een afbeelding.
U kiest alleen het PDF file i.p.v. de afbeelding op uw PC.
Als u later in het topic op het PDF file klikt dan krijgt u de keuze om het te openen of opslaan als.
Mvg, :).
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ja dat kan ik wel maar ik denk dat je dat niet bedoeld.
Ik kopieer de afbeeldingen van mijn mobiel naar mijn pc en volg de procedure die hier beschreven is.
Mvg, :).
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
En het draaien van een afbeelding, heb je daar ook een worm-around voor?

Ik heb met regelmaat dat ik foto’s vanaf mn mobiel naar mn laptop copieer en ze daar juist heb staan (eventueel met draaien/opslaan), maar dan staan ze op het forum nog steeds gedraaid.
Zelfs als ik die foto via paint draai en opsla, dan worden ze nog steeds gedraaid weergegeven.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Nee, dat kan ik niet omdat ik dat probleem niet heb.

Als ik op mijn afbeelding klik gaan ze open met Windows Photo Viewer en draai ze daar als het nodig is en dan wordt het automatisch opgeslagen.
Ik gebruik ook nog steeds Paint Shop Pro 8 en daar bewerk ik mijn afbeeldingen mee en heb hiermee ook nooit problemen gehad.

Misschien kan iemand anders daar een topic ‘Draaien van afbeeldingen op het forum’ over schrijven.

Mvg, :).
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Kan iemand me vertellen waarom de foto’s die ik wil uploaden heel klein worden weergegeven? Foto is op pc 4mb maar hier plaats het programma het als iets van 20kb en dus bijna niet te zien. Hoe krijgen jullie wel een iets grotere duidelijke foto ge upload?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.