Vaasje van padouk.

P

Pel

Guest
Vaasje van padouk 8.5 cm hoog, wat op het laatst natuurlijk weer eens mis ging, kreeg een happertje toen ik dacht dat er nog iets aan de bovenkant weg moest. En inderdaad toen hapte de vormguts in de rand van het vaasje, heb het opgelost met schuren, en dat is helaas ook te zien, de mooie vorm die erin zat, zit er helemaal niet meer in. Het heeft m.i. meer weg van een zandloper als van een vaasje, maar we zien het natuurlijk als een leermoment,;) maar op dat moment !^&*$!)&*%&&$$^!!:mad:

Groet Pel.

vaasje van padouk 1.jpg

vaasje van padouk 2.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooi vaasje hoor Pel.
Dat happertje is voor mij ook niet zichtbaar.
Wat belangrijk is dat je zelf aangaat is wat je eruit hebt bijgeleerd en de volgende maal in acht zal zijn.
 
P

Pel

Guest
Bedankt voor de complimenten, zeker leer je hier van, en ik merk hoe meer meters je maakt hoe beter dat het ook gaat. Maar je hebt een bepaalde vorm in je hoofd, die zat er ook in, de rand was meer sierlijker gebogen. Maar door die happer is die mooie vorm teniet gedaan, omdat je hem er dan uit moet gaan schuren, met de vormguts durfde ik dat niet meer.:)

Groet Pel.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
Een tijdje geleden ook een vaasje verprutst met net nog iets willen bijwerken. Het was goed gegaan maar een happer en een heel stuk er uit.
Maar het is toch best geslaagd, Pel. Paddoek is best wel mooi hout om te draaien, maar geeft behoorlijk rotzooi in de werkplaats.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.