Jan ARTC132

Jan ARTC132

Actieve deelnemer
6 dec 2017
132
17
Haarlemmermeer
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik een account aangemaakt. Ik was mij online aan het oriënteren op een zaagmachine en kwam zo uit op dit forum.

Kort over mij:
Jan is de naam.
Van kinds af aan heb ik mijn vader altijd geholpen met diverse timmerklussen en het maken van houten meubels en speelgoed. Hij is sinds zijn 16e machinaal houtbewerker, en doet daar hobbymatig ook veel mee. Op mijn 12e begon mijn eerste bijbaan bij het bedrijf waar mijn vader destijds werkte. Na vijf jaar VWO kwam het moment om zelf een opleiding als meubelmaker te gaan volgen. In 2004 heb ik het diploma "kaderfunctionaris hout- en meubileringsbedrijf" (meubelmaker) gehaald aan het Hout- en Meubileringscollege te Amsterdam.

Gelijktijdig met het halen van mijn diploma kreeg ik een ongeluk met mijn motor. Daarvan heb ik een tijd moeten revalideren en fulltime in een werkplaats staan ging toen even niet. Gelukkig kreeg ik een baan aangeboden als calculator bij de interieurbouwer waar ik destijds mijn laatste stage had gelopen. Met wat wisselingen naar andere bedrijven doe ik dit werk sinds die tijd en ik ben hierbij helemaal op mijn plek.

Vragen staat altijd vrij als je nog iets zou willen weten.
Verder hoop ik van jullie te kunnen leren en een steentje bij te kunnen dragen.
 
P

Pel

Guest
Hartelijk welkom op het forum Jan, hoe meer kennis zich op het forum aanmeld, des te meer antwoorden er gegeven kunnen worden op allerlei hout gerelateerde vragen die er van forumleden zijn.

Groet Pel.
 

Jan ARTC132

Actieve deelnemer
6 dec 2017
132
17
Haarlemmermeer
Dank allemaal.
Zojuist, na uitvoerig afwegen, mijn eerste gereedschap besteld dankzij dit forum.

De Mafell P1CC decoupeerzaag. Mijn (ooit als cadeau gekregen) Bosch is een echte PITA en ook redelijk versleten (na zeker 10 uur zagen)... Nu vind ik een deco altijd een naar iets, het is nooit zuiver of haaks. Als ik de reviews mag geloven gaat de Mafell hier verandering in brengen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.