Workshop houtbuigen

P

Pel

Guest
Pel, laat de gezondheid het niet toe of kunnen we (kan ik) je op een of andere manier assisteren om wel aanwezig te zijn?

Bedankt voor het vriendelijk aanbod, maar wegens mijn gezondheid is het helaas niet mogelijk om aanwezig te zijn.

Groet Pel.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Maar mijn vraag in deze, wordt er aan gedacht dat er filmpjes en of foto's gemaakt worden tijdens de workshop van het hout buigen? Ik, en ik weet zeker vele mede forumleden, zouden dat zeker bijzonder op prijs stellen.

Groet Pel.
Dat is zeker iets om over na te denken.. maar dan moet André dat wel ok vinden natuurlijk. En ik heb geen ervaring met filmen... dus dan moet daar ook iemand op springen.


Ohja, ik neem normaal gezien nog een collega mee ;-)
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Maar och een stukje rijden boeit ook niet, vanuit flevoland richting breda kom ik langs utrecht, kan Rmenkveld meeliften....we vermaken ons wel
Zó groot is nederland niet

Ah! Alvast bedankt voor het aanbod Jeroen! Bij deze alvast gegarandeerd een bakkie pleur met koek voor onderweg!

Jeroen! Staat dit aanbod nog? :) :)
Mijn aanbod in ieder geval wel... Koffie en koek voor onderweg!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hi Ruben

Dochterlief moet een wedstrijd spelen en ik ben gestrikt om taxi te spelen
Ik kan dus helaas niet komen
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Hi Ruben

Dochterlief moet een wedstrijd spelen en ik ben gestrikt om taxi te spelen
Ik kan dus helaas niet komen
Spijtig voor mij, voor jou dat je er niet bij kan zijn, maar in ieder geval wat "quality time" met dochter!
Ik ga eens kijken voor een alternatief, mijn ega heeft helaas de voiture nodig :)
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Ik moet een boot nemen om de Schelde over te geraken met mijn fiets. En dan kom ik midden in een fantastisch natuurgebied aan (begint net naast die scheepswerf) . Misschien zie ik er weer een lepelaar, of een visarend, ....

groeten

Ornament
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Ik moet een boot nemen om de Schelde over te geraken met mijn fiets. En dan kom ik midden in een fantastisch natuurgebied aan (begint net naast die scheepswerf) . Misschien zie ik er weer een lepelaar, of een visarend, ....

groeten

Ornament
Dat klinkt bijzonder aangenaam, helaas gaat het voor mij niet zo eenvoudig :)
 

DeCrow

Actieve deelnemer
19 okt 2017
173
0
Duffel, België
Inderdaad, BEDANKT !
Ik vermoed, gezien het aantal aanwezigen van onze academie, dat het bij ons niet lang zal duren eer er een stoomkast staat ...

ps: ik post wel eens wat foto's als ik ze geüpload krijg
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Heeeel hartelijk dank, Tuoh!

Het was een fantastische middag met fijne forumleden. Weer heel wat geleerd. Ook de gesprekken achteraf waren zeer leerzaam.
Steeds weer ben ik verbaasd over je heel brede en diepgaande kennis over hout en de bewerking ervan

dank,
groeten
Ornament
 

PetraD

Actieve deelnemer
29 okt 2015
70
11
België SKW
Heel veel dank Tuoh om jouw kennis te delen. Ik wou graag een beetje langer blijven om nog na te praten, maar als je samen rijdt hoort de kerk in t midden.:)
Ook heel fijn om met andere leden persoonlijk kennis gemaakt te hebben.

Groetjes Petra
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.