Workshop houtbuigen

McAvoy87

Actieve deelnemer
11 okt 2016
105
2
Ondanks niet zoveel ervaring met het hout, houd ik me aanbevolen om mee te doen! Lijkt me interessant om te volgen!
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.693
99
Utrecht
Heeft het forum geen pol mogelijkheid? Dan kunnen we André wat dagen in laten schieten en kunnen we kijken hoe of wat het beste uitkomt?
 

tuoh

Oud hout
Goed idee, er is nog voldoende tijd om het onderling uit te vechten en zo tot een consensus te komen:p

Van de zeven dagen die een week telt zijn er twee die niet in aanmerking komen, de donderdag en de zaterdag, dit zijn namelijk de dagen dat onze vrijwilligers er aan de slag zijn. Er is dan gewoon geen plaats om nog eens een X aantal mensen erbij te proppen:p Als het weer beter word in het voorjaar wil dit ook zeggen dat alle boten en bemanningen snakken naar actie. De "hele vloot" moet dan terug vaarklaar gemaakt worden, met alles wat daar bijhoort, drukke dagen dus voor alle vrijwilligers.

Er is dus keuze uit vijf "vrije" dagen, dat zou moeten volstaan als keuzemogelijkheden lijkt mij.


Ps: tegen die tijd staan de "Duveltjes" koud, en voor de bob's is er koffie.
 
Laatst bewerkt:

DeCrow

Actieve deelnemer
19 okt 2017
173
0
Duffel, België
Zijn zondagen een optie ? Dan moet ik geen vakantie nemen.
Mee eens dat de avonden minder aangenaam zijn zeker wegens de nabijheid van de Antwerpse knoop.
 
P

Pel

Guest
+ 1 voor een zondag, dan hoeft niemand een vrije dag op te nemen, het moet dan alleen nog met moeder de vrouw en kids geregeld worden:)

Groet Pel.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Jep, een zondag.
En niet voor april, want vanaf april vaart er weer een veerboot tussen Wintham en Rupelmonde. Handig is dat men dan met de fiets droog over de Schelde geraakt. En met de boot naar de scheepswerf gaan, dat heeft wel iets.

groeten,
Ornament
 

Cnc Albert

Actieve deelnemer
16 mrt 2018
67
1
België ,
ik houd het onder voorbehoud maar vindt het wel leuk om zo en workshop mee te maken , ik woon tegen tessenderlo en wil ook wel en afstandje afleggen voor deze workshop .

Mvg
Cnc Albert
 

tuoh

Oud hout
Nog even geduld graag, volgende week staan er mij nog wat onderzoeken te wachten, dan gaat hopelijk ook duidelijk worden wanneer ik terug aan de slag kan.
Ik hoop dat dit ergens rond de tweede helft van mei kan gaan gebeuren. Ik hou jullie op de hoogte.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.