Site van Kiala onbereikbaar

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Ik wilde deze morgen een verzending aanmaken voor Kiala, maar de site is onbereikbaar.
Op de site van UPS is er niets terug te vinden.
De service van Kiala lijkt helemaal opgedoekt. Wie weet er meer?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
vaag
zal wel een storing zijn
opdoeken doe je niet in december als er juist geld te verdienen is ?!
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Komt overeen met UPS Access Point Economy
Een goede interface is niet hun sterkste punt, ik doe dan ook veel met bpost postpunten
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Deze week ook veel storing ondervonden met DHL en bij Postnl,
ik denk dat er bij meerdere transportbedrijven iets aan de hand is.
Mvg, :).
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Kiala is opgegaan in UPS Access Point.

Dat is best mogelijk, maar Google vindt de site nog altijd en er is geen enkele verwijzing dat Kiala effectief niet meer bestaat. Woensdag of donderdag heb ik nog de tarieven geraadpleegd op de site van Kiala. Mogelijk was de einddatum dan 1 december, maar ik zou dan tenminste verwachten dat er op de site van Kiala een doorverwijzing zou staan naar UPS.
Bij UPS vind ik de mogelijkheid om aan 7,5 euro een pakket te verzenden naar Nederland ook niet terug.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Ik ben vorige week naar site van Kiala geweest, en toen werd ik wel nog doorverwezen naar UPS. Met instructiefilmpje erbij, dus wel goed uitgelegd. MAAR het is nu veel omslachtiger (je moet 6 stappen doorlopen) en bovendien duurder. Om het leed van de prijsstijging te verzachten hebben ze nu tijdelijk een promotie. En dat is nog niet alles. Ik kreeg maandag een bericht dat er een pakje toegekomen was op mijn UPS access point (voormalig Kialapunt). De mevrouw kon het echter nergens vinden, en na wat heen en weer gebel bleek het wegens grote drukte naar een ander punt gegaan te zijn, dat 3 km verder lag. Om maar te zeggen: ik verstuur en ontvang voortaan via Bpost.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.