Zolang ze niet vochtig worden zit je goed.
Ik ga verhuizen in begin Juni en zie er erg tegenop
Wat hobbyruimte betreft ga ik er op vooruit.
Nu 4mx8m en ik ga naar 5x6m wat uitgebouwd wordt naar 5x8m, terwijl de hoogte ook beter wordt
De eerste machines zijn over, voor de verhuis en de hobby een speciaal autootje gekocht, namelijk een MB508 met laadbak.
De luxe wagen is de deur uit.
Mijn eerste vraag, ik kan aan goedkope isolatieplaten komen en die wil ik op de grond leggen met nog iets daarover van hout.
Zijn die pirplaten hiervoor te gebruiken?
$_86.jpg
Nog een paar foto,s
IMGP0814.jpg
IMGP0813.jpg
Zolang ze niet vochtig worden zit je goed.
Met vriendelijke groet,
Joris
Foto,s van de schuur.
IMGP0841.jpg
IMGP0843.jpg
En daar dan de machines boven op ? dat word een wiebelvloer ben ik bang zelfs met een laag hout
Met een hamer past alles...
Kan je die platen niet beter gebruiken om het plafond te isoleren? Als ze mooi wit zijn scheelt dat gelijk met de verlichting.
Wellicht als eerste klus de zaak ver- of herbouwen, met hier en daar wat isolatie in de wanden en het dak? En dan je spullen en jezelf op een degelijke vloer neerzetten :-)
Wel erg prettig zo'n grote ruimte, maar zeker zo in de winter zou ik die kieren toch snel dichten.
Laatst gewijzigd door GH1; 15-12-17 om 13:25.
Als je het dak wilt isoleren, zou ik eerst even het chemisch afval verwijderen
Die isolatieplaten zou ik niet op de vloer leggen. Denk ook dat dit niet stabiel gaat zijn. Of je moet er een zandcementvloer overheen leggen. Maar dan ben je staal aan het opsluiten. Lijkt me ook niet goed.
Laatst gewijzigd door Bijtel; 15-12-17 om 21:25.
Als ik het zo eens hoor, van de platen die ik heb de wanden en het plafond isoleren.
Dan wordt de vloer waarschijnlijk 30X30 tegels, behalve waar de Viceroy draaibank komt te staan, daar een stuk beton storten of een stelconplaat.
Bijtel, waar zie jij dat chemisch afval?
Die gaan uiteindelijk wss wel zakken
zie je geen kans om een betonnen vloer te storten ?
Of een houten vloer, als je dan van voldoende hout maakt en de laag er op stevig kom je ook een heel eind, maar ik denk dat je dan net zo duur uit bent als beton
Met een hamer past alles...