Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 65
    Kijk, dat is nog eens gemakkelijk hout scoren!

Het nachthok van de kippen is weg en er staat buiten een ander nachthok, krijg je toch een stuk meer ruimte.
    Ruimte is nu 5mX6,5m en er komt nog een meter of 2 bij
    Hier komen ook isolatieplaten.

IMGP1045.jpg
    Laatst gewijzigd door de Haan; 22-03-18 om 23:22.

Dusuh niet met de kippen op stok Jan ?
    Met een hamer past alles...

Ik ga altijd gelijk met de kip op stok.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Haan Bekijk Berichten
    De eerste platen liggen op de vloer, later komen er nog OSB platen overheen.
    Ik zaag ze op maat met een oude Black&dekker die voorzien is van een zaagblad voor metaal, dit werkt uitstekend.
    Ik moet binnenkort ook wat panelen zagen, maar ik loop tegen het toerental aan. Zaagbladen die hiervoor bedoeld zijn houden op bij 2900 toeren/min maar mijn handcirkelzaag loopt heel wat sneller. Loopt de b&d langzamer of zijn er wel zaagbladen die een hoger toerental aankunnen?
    sometimes you just need a bigger hammer

Ik ben naar mijn vaste bouwmarkt/bouwbedrijf gegaan en verteld wat ik wilde doen en de B&D meegenomen, ik krijg daar altijd goed advies.
    Ik weet het toerental niet, als ik er erg in heb zal, ik morgen voor je kijken.

De zaak waar ik altijd kom is overgenomen, en veel kennis is daar weg. Ik zal het ook nog gaan vragen bij de slijperij.
    Het toerental en merk blad zou ik wel willen weten.
    Alvast bedankt.

Ik heb alleen naar het toerental gekeken en dat is 4250
    Merk blad zal ik donderdag naar kijken.

De mijne loopt op 4500 toeren met en max bladdiameter van 190 mm. Die heb ik ook nodig om door het paneel te komen.

Forum Rechten