Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 67
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Haan Bekijk Berichten

Bijtel, waar zie jij dat chemisch afval?
    Ik denk dat hij de dakplaten bedoeld, die er uit zien alsof het asbest cement is.

Het dak is van polyester golfplaat.
    De vloer wordt toch isolatieplaten met houten platen erover.
    Na een tijd werken op die platen weet ik waar de zware machines staan(draaibank) en dan kan ik indien nodig een paar gaten boren van 1350mm doorsnee en met een grondboor dieper boren en de machine zodoende op palen zetten.
    De gaten worden gevuld met beton met een wapening erin

Iedereen bedankt voor de ideeën.
    Laatst gewijzigd door de Haan; 12-01-18 om 20:21.

Hoe ver ben je inmiddels met verhuizen ?
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Haan Bekijk Berichten
    en dan kan ik indien nodig een paar gaten boren van 1350mm doorsnee en met een grondboor dieper boren
    Beste boor heb jij.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Jeroen, begint schot in te komen, moet eind mei over zijn.
    3dmazter, ik kan die boor van een kennis lenen, hij kwam ook met het idéé.
    Ik weet 135 mm is een beste boor, maar ik had een komma fout neergezet sorry

Ik ga verhuizen, zoals jullie al weten, en ga de nieuwe schuur zodanig inrichten dat er met hout en sporadisch met ijzer gewerkt wordt.
    Ik heb o.a een zaagtafel met een 2200 watt motor en gebruik ook van tijd tot tijd een lasapparaat.
    Er komt dus ook krachtstroom
    Nu zag ik bij een bouwmarkt spatwaterdichte stopcontacten voor ongeveer €4 per stuk, terwijl die dingen normaal toch rond de €13 per stuk kosten.
    Waar zouden de verschillen kunnen zitten?

Zelf heb ik een paar van die goedkope dingen van de gamma. Werkt wel maar zijn een ramp om te monteren. Als ze niet exact vlak zitten krijg je ze met geen mogelijkheid dicht. Wiebel plastic en gammele deksels.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Ik heb in huis en de garage op een paar plekken wcd's van het huismerk van HORNBACH en KARWEI en dat doe ik nooit meer. Draden verbinden / aansluiten was een ramp, ze zitten niet goed vast op de muur en mijn vrouw heft al twee van de grondplaat getrokken met alle discussies van dien
    Ik zou hier niet sparen en gewoon een wcd van een gerenommeerd merk kopen.

probeer de locale sloopbedrijven.
    deze hebben soms kabelgoten liggen. of kijk of er ergens in de buurt een kantoorpand gesloopt wordt en vraag of je wat spullen mag verwijderen.
    Murphy was een optimist!

Bouwmarkten komt zelden iets goed vandaan (dan bedoel ik zaken als gamma, praxis, karwei etc)
    Als je het gemonteerd krijgt zoals hierboven al word beschreven dan donderen de klepjes er na een jaar wel af, sta je dan met je spatwaterdichte klepje ;-)
    Met een hamer past alles...

Forum Rechten