Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 71

Ik ga verhuizen en alles wat er omheen hangt op houtgebied

Ik ga verhuizen in begin Juni en zie er erg tegenop
    Wat hobbyruimte betreft ga ik er op vooruit.
    Nu 4mx8m en ik ga naar 5x6m wat uitgebouwd wordt naar 5x8m, terwijl de hoogte ook beter wordt
    De eerste machines zijn over, voor de verhuis en de hobby een speciaal autootje gekocht, namelijk een MB508 met laadbak.
    De luxe wagen is de deur uit.

Mijn eerste vraag, ik kan aan goedkope isolatieplaten komen en die wil ik op de grond leggen met nog iets daarover van hout.
    Zijn die pirplaten hiervoor te gebruiken?
    $_86.jpg

Nog een paar foto,s

IMGP0814.jpg

IMGP0813.jpg

Zolang ze niet vochtig worden zit je goed.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Foto,s van de schuur.

IMGP0841.jpg

IMGP0843.jpg

En daar dan de machines boven op ? dat word een wiebelvloer ben ik bang zelfs met een laag hout
    Met een hamer past alles...

Kan je die platen niet beter gebruiken om het plafond te isoleren? Als ze mooi wit zijn scheelt dat gelijk met de verlichting.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Wellicht als eerste klus de zaak ver- of herbouwen, met hier en daar wat isolatie in de wanden en het dak? En dan je spullen en jezelf op een degelijke vloer neerzetten :-)

Wel erg prettig zo'n grote ruimte, maar zeker zo in de winter zou ik die kieren toch snel dichten.
    Laatst gewijzigd door GH1; 15-12-17 om 13:25.

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Als je het dak wilt isoleren, zou ik eerst even het chemisch afval verwijderen

Die isolatieplaten zou ik niet op de vloer leggen. Denk ook dat dit niet stabiel gaat zijn. Of je moet er een zandcementvloer overheen leggen. Maar dan ben je staal aan het opsluiten. Lijkt me ook niet goed.
    Laatst gewijzigd door Bijtel; 15-12-17 om 21:25.

Als ik het zo eens hoor, van de platen die ik heb de wanden en het plafond isoleren.
    Dan wordt de vloer waarschijnlijk 30X30 tegels, behalve waar de Viceroy draaibank komt te staan, daar een stuk beton storten of een stelconplaat.

Bijtel, waar zie jij dat chemisch afval?

Die gaan uiteindelijk wss wel zakken
    zie je geen kans om een betonnen vloer te storten ?
    Of een houten vloer, als je dan van voldoende hout maakt en de laag er op stevig kom je ook een heel eind, maar ik denk dat je dan net zo duur uit bent als beton
    Met een hamer past alles...

Forum Rechten