Hallo!

Hout van Hein

Nieuw lid
25 nov 2017
3
0
Zo, ik zal me eerst maar even voorstellen voordat ik berichten ga plaatsen en/of met allerlei vragen kom.
Ik ben meubelmaker met een werkplaats in Amsterdam.
Ik koop bomen in die ik vervolgens tot planken zaag op mijn zelfgemaakte boomstamzaag. Het meeste verwerk ik tot tafels maar kasten komen ook regelmatig voor.
Ik bewerk hout en verwerk staal.
Wat enigzins nieuw voor mij is is het houtdraaien. Ongeveer een paar weken geleden een draaibankje op mp gekocht. Hoewel ik eigenlijk al wist dat deze niet de beste was heb ik het toch aangeschaft om te kijken hoe leuk ik het zou vinden. Dat het echter een paar weken zou duren voordat ik al naar een grotere, stabielere en zuivere machine aan het kijken ben had ik niet verwacht!
Gezien de prijzen (van een knappe bank) overweeg ik om er zelf één te gaan maken.
Tot snel!
 

Hout van Hein

Nieuw lid
25 nov 2017
3
0
Dank Ruben, ik heb het topic gezien, dapper aan begonnen maar na pagina 21 toch doorgebladerd naar de laatste 5 ;-) indrukwekkend!
Ja het is Hein, vergeten te vermelden
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dank Ruben, ik heb het topic gezien, dapper aan begonnen maar na pagina 21 toch doorgebladerd naar de laatste 5 ;-) indrukwekkend!
Ja het is Hein, vergeten te vermelden

Kom op, een beetje kerel leest die andere 75 ook even :)
Het is ieder geval wel een knap naslag werk geworden
Zelf bouwen is érg leuk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.