Woodlanders

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
Bij voorbaat excuses dat ik hier plompverloren ongeveer 200 minuten aan verslavende filmpjes neer plof. 200 minuten waarin je had kunnen schuren, schaven, draaien en ik weet niet allemaal wat. Helaas voor sommige is het in het Engels, maar de beelden maken het ruimschoots goed.

De hele serie is hier te zien. Ik heb nog niet de tijd gehad om alle filmpjes te kijken maar heb er vier geselecteerd die ik jullie houtbewerkers wil aan raden. Maar kijk de rest ook want het is gewoon prachtig vakwerk.

WOODLANDERS is an online film series that seeks to document the work of people who care for and depend on forests for their livelihood and well-being throughout the world.


WOODLANDERS is een online filmserie die het werk wil documenteren van mensen die zorgen voor en afhankelijk zijn van bossen voor hun levensonderhoud en welzijn over de hele wereld.

Singles

Hekwerk

Huishoudelijk gereedschap

Eiken Manden

 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Ik heb er een aantal bekeken. Best interessant. Bedankt voor het posten.

groeten

Ornament
 
P

Pel

Guest
Bedankt voor het delen Jeroen, heel interessante filmpjes.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.