Een uitdagende klus.

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Chapeau, wat een vakwerk. ik vind het ook altijd fijn om te zien welke ingenieuze hulpstukken er allemaal bijkomen bij dit maakproces. Dat noemen ze probleem oplossend denken, respect :)
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Geweldig mooi topic André. En wat een prachtig project, dat je ondanks enige hindernissen weer fraai hebt opgeleverd!

Alle Complimenten! Fons
 

tuoh

Oud hout
Dank u heren.

Met de komst van de slimme foon is het een stuk makkelijker geworden om voor beeldmateriaal te zorgen:p
Jammer dat ik er geen 30 jaar geleden mee begonnen ben, heb in de loop der jaren veel interessante klussen uitgevoerd, maar heb er toen niet genoeg bij stilgestaan om foto's te nemen.

Eén van de meest bijblijvende projecten was de bouw van een (demontabele) tentoonstellingsopstelling voor in het Hermitage in Sint-Peterburg. (Tentoonstelling werken van James Ensor, uitgevoerd in 2002))
Alles uitgevoerd in zwarte mdf, drie weken bouwtijd, 12 urige werkdagen en zeven dagen per week. Een éénmansklus, kampend met een zeer strakke leveringstermijn. De Russische vrachtwagens stonden al met draaiende motoren te wachten op hun lading:p
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.084
504
Moordrecht
Wauw wauw wauw, in 1 ruk doorgelezen.. En dan kruip ik nu maar weer terug onder m'n steen.. Volle bewondering voor je vakmanschap!!
 
P

Pel

Guest
Hij is mooi geworden André, jammer van die kleine minuscule foto's, ik heb een foto vergroot maar dan zijn ze niet meer scherp.

Groet Pel.

IMG_1245.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.