even voorstellen

Vonyggystein

Nieuw lid
24 nov 2017
5
0
Hi,

Ik hang al een tijdje rond in het forum, en dacht, laat ik me maar eens voorstellen :)
Ik ben Peter AKA vonyggystein, 44 jaar en 'nederbelg'. Ik woon alweer 10 jaar in Belgie met mijn vlaamse vrouw. Ben altijd creatief bezig (vanwege mijn werk) geweest op de computer (2D en 3D spellen maken) en begin langzaam maar zeker het houtbewerk virus te krijgen. Zeker na het verbouwen van ons huis, wat ik het grootste deel zelf heb gedaan ben ik steeds vaker (en langer :p ) in mijn garage te vinden.

hier wat foto's van wat apparaten waar ik mee werk:

Bekijk bijlage 70645Bekijk bijlage 70646IMG_20171117_191909354.jpg
Ik struin vooral de tweedehands hoek van het internet af op zoek naar goede tools maar redelijk in prijs (hollander eh :p ) De ingebouwde Bosch PTS10 die ik heb is niet geweldig, maar zeker voor mijn eerste zaagtafel prima! zeker voor maar 200 euro.. Verder erg blij met mijn Tauco lintzaag uit 1952 en Kolomboor uit 1962 (beide op 380v).. niet te verslijten! De stofzuiger-contraptie is mijn oplossing voor de opvang van stof, werkt prima met de cyclone van Oneidea. Ook mobiel gehouden zodat ik het in huis ook kan gebruiken, normaal staat het geheel in de garage aan een systeem van buizen richting alle apparaten.

thx!
Peter aka vonyggystein
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.