Rondhoutveiling ???

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
De 15e Nederlandse Rondhoutveiling
Op zaterdag 26 februari 2011 wordt de 15e Nederlandse Rondhoutveiling georganiseerd. De jubileumeditie zal plaatsvinden bij Helicon Opleidingen te Velp.

Ik kwam dit tegen, wie heeft er ervaring met deze veilingen en kan er iets meer over vertellen.
Alvast bedankt Hugo

http://www.bosgroepen.nl/pagina.php?ID=67
 
A

Athanor

Guest
Ik heb er geen ervaring mee, maar herinner me wel dat een van de vorige veilingen tot een topic op het forum aanleiding gaf. Misschien moet je ook de zoekmachine even starten.....

Fons
 
A

Athanor

Guest
Dag Hugo,

Dan moet de reactie verborgen zitten in een ander topic, het staat me toch bij dat er eerder over geschreven is, maar ik kan me niet herinneren door wie :cry:

Daarom goed dat je de oproep doet!

Fons
 
A

Athanor

Guest
Hee Arthur, goed zoekwerk! Nu ik er nog eens bij stilsta..... volgens mij heeft iemand ook eens gepost over een veiling van een andere organisatie, ik denk dat dat iets met een beheerclub van het Park Hoge Veluwe te maken had.....

Fons
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Ik schop deze even omhoog want het is nog maar een paar nachtjes slapen. :mrgreen:

Ik zit nog te twijfelen of ik erheen ga, het is wel een pokke eind vanuit Grún.
En van kopen komt het toch niet, ik kan niet een 100 kilo stam mee de trein in slepen geloof ik.

Mag je daar eigenlijk gewoon rondkuieren alsof het een snoepwinkel is (niet kopen maar kijken)?
Of hebben ze ook kleine spul zoals mooie stukjes walnoot of 'burls'?
Wie van de forummensen gaan daar daadwerkelijk daar hout kopen?
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Wat ik van vorige veilingen heb begrepen hanteren ze geen hobbyprijzen. Of je moet er met meerdere forumleden/kennissen een gezamenlijk project van maken om de kosten en de hoeveelheid te spreiden.
vr.gr. Jan Pranger
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.