Speelgoed Chevrolet Pick Up

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Leuk hoor! Doet me denken aan de Porsche 944 die ik tijdens handenarbeid op de middelbare school heb gemaakt. Waar die is gebleven weet ik niet helaas.

Valt me wel op in je filmpje, dat je praktisch alles doet zonder handschoenen, behalve het schaven. Zou ik persoonlijk niet doen. Bij het werken met secondelijm zijn een paar weggooihandschoenen dan weer geen overbodige luxe.

Verder petje af voor de moeite die je steekt in het maken van de video's.

En leg dat smalle lint maar snel op de lintzaag, scheelt je een hoop schuurwerk op de bandschuurmachine.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Jolien,

Het is steeds weer boeiend om je creaties en je filmpjes te bekijken. Beide en ook je werkwijze hebben een eigen stijl. Erg fijn om naar te kijken.

Groeten,
Ornament
 
P

Pel

Guest
Prachtige chevrolet pick up Jolien, heel mooi gemaakt.

Groet Pel.
 

Scirocco1

Actieve deelnemer
2 jan 2014
297
21
Weer erg mooi gemaakt!

@trilliwilli, beter geen handschoenen dragen bij draaiende machines of onderdelen. Wanneer de handschoen gegrepen wordt door de machine is de kans groot dat je hand ook in de draaiende delen wordt getrokken.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Ik dacht ook dat de zin "Zou ik persoonlijk nie doen" op het werken zonder handschoenen sloeg. Maar je bedoelde geen handschoenen bij het schaven. Blij dat iedereen het er over eens is dan dat handschoenen geen goed idee zijn bij draaiend gereedschap.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjewel allemaal!
Inderdaad is het niet zo verstandig om handschoenen te dragen bij draaiende machines, zijn al verschillende discussies rond geweest en zo met ieder zijn eigen mening.

Edwin, ik maak al mijn ontwerpen beginnend van een tekening van de auto en zo begin ik in meerdere lagen te denken.

Groetjes Jolien
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.