Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Hoeveel compressor olie in een Airpress 350/100

Heet iemand enig idee hoeveel olie er moet ik een Airpress 350/100
    https://airpress.nl/compressor-lm-100-350

Ik wil de olie vervangen maar heb geen idee hoeveel er in gaat, ik krijg de handleiding ook niet gevonden (online)
    Laatst gewijzigd door Athanor; 13-01-18 om 12:42. Reden: Titel aangepast
    Met een hamer past alles...

Staat er geen streepje op het pijlstokje?
    Tot aan het streepje dan..

De compressor die ik heb een PowerPlus geval zit een pijlglaasje met een streepje op dat ronde deel (weet niet hoe dat deel heet) waar de zuigers bovenop zitten aan de kopse kant.

Ja zeker wel, maar als ik een liter olie bestel en er gaat 1.3 liter in, dan heb ik tekort
    Bijvullen geen probleem, maar een hele wisse is het wel makkelijk om een richtlijn te hebben

Henk bedankt, maar ook daarin niks over de olie
    Laatst gewijzigd door Toxiq; 20-11-17 om 18:39.

De jbf manier: Aftappen in een maatbeker, dan weet je de hoeveelheid, teruggieten en olie bestellen.
    sometimes you just need a bigger hammer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Ja zeker wel, maar als ik een liter olie bestel en er gaat 1.3 liter in, dan heb ik tekort
    Bijvullen geen probleem, maar een hele wisse is het wel makkelijk om een richtlijn te hebben

Henk bedankt, maar ook daarin niks over de olie

Olie halen bij een adres waar je eventuele overtollige, onaangebroken verpakkingen weer terug kunt brengen? Da's één van de redenen dat wij vaak verf bij de vakhandel halen en niet bij de bouwmarkt...

Aan een liter heb je meer dan genoeg.

Ok dank je

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkverhaar Bekijk Berichten
    Olie halen bij een adres waar je eventuele overtollige, onaangebroken verpakkingen weer terug kunt brengen? Da's één van de redenen dat wij vaak verf bij de vakhandel halen en niet bij de bouwmarkt...
    Dat kan bij een bouwmarkt ook gewoon hoor. Wel mits binnen de 14 dgn (meestal is dat de termijn).
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Forum Rechten