aankoop advies Henger MC 2 SE tweedehands of toch nieuw kopen?

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Ik zit naar deze henger te kijken: https://link.marktplaats.nl/m1226695505. wat is een redelijke prijs. En is het misschien verstandig om door te sparen voor een nieuwe exemplaar? Dat loopt dat wel op tot tweevoudige van de vraagprijs had ik al gezien. Je gaat snel richting de 1000 euro als je vario toerental wil en de steun om het werkstuk op de plaats te houden. Ik heb nu een Ferm hobby zaag machine en je merkt toch dat die beperkingen heeft zodra je dikker materiaal er door heen wil halen.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Ik zou eerlijk gezegd ineens de vraagprijs van 450 bieden. Dat is dan nog een koopje, want nieuw kost hij meer dan het dubbele. Heb onlangs hetzelfde toestel tweedehands gekocht voor 500, en het is een beest van een machine. Zaagt perfect zoals ik het me had ingebeeld. Gezien het gewicht zal je die wellicht niet laten versturen. Dus als je dan toch ophaalt, neem dan de tijd om hem uitvoerig te testen.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik zit naar deze henger te kijken: https://link.marktplaats.nl/m1226695505. wat is een redelijke prijs. En is het misschien verstandig om door te sparen voor een nieuwe exemplaar? Dat loopt dat wel op tot tweevoudige van de vraagprijs had ik al gezien. Je gaat snel richting de 1000 euro als je vario toerental wil en de steun om het werkstuk op de plaats te houden. Ik heb nu een Ferm hobby zaag machine en je merkt toch dat die beperkingen heeft zodra je dikker materiaal er door heen wil halen.
Je kan volgens mij beter een bericht sturen of nog beter de telefoon gebruiken.
Dan kun je de verkoper vragen over de machine stellen en vragen wat zijn uiterste prijs is.
En afspreken dat je deze na een positieve controle wil overnemen.
Mvg, :).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.