Figuurzagen

Yvje63

Nieuw lid
15 apr 2014
13
0
Hallo allemaal,:cool:

Ik krijg een mailtje dat ik hier een tijdje niet ben geweest. De laatste keer was de open hout dag, waar ik als standhouder stond met figuurzaagspullen.
Als ik hier op het forum ben, leer ik veel maar mijn interesse ligt bij het figuurzagen wat ik al 35 jaar doe.
Ik zie nu een aantal sub groepen en helemaal niks over figuurzagen.
Is het niet mogelijk, dat er een sub groep wordt gemaakt voor ons?
Dus ik vraag dus aan het beheer..... geef mij een sub groep en de figuurzaag mensen zullen vaker komen. Al is het maar op patronen met elkaar te delen die niet op een fb pagina horen. En overleggen welk soort hout wat waar te koop welke type zaagjes enz enz enz
Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Yvonne van Yvje's Knutselhoekje:rolleyes:
 

Yvje63

Nieuw lid
15 apr 2014
13
0
Ja, alles wat met figuurzagen te maken heeft, dus ook Intarsia en Segmentatie. Is ook heel leuk om te doen.
 

Yvje63

Nieuw lid
15 apr 2014
13
0
Ik weet niet wie dit moet beslissen, maar ik heb een hele groep mensen die staan te popelen om hier te beginnen.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Er zijn plannen om over te gaan naar een nieuw forum software. Per wanneer is niet bekend bij mij. dus er is een mogelijkheid dat het subforum tijdelijk in de ijskast verdwijnt tot de nieuwe software actief is. Stuur even een berichtje naar jaap met het voorstel dan wel verzoek.

Tevens met het maken van de subforums ga je al dingen uit 3 bestaande subforums halen.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Mensen, laat je alsjeblieft niet beperken door het wel of niet aanwezig zijn van een bepaald subforum. Dit is een houtbewerkingsforum, en alles wat er maar enigszins mee te maken heeft mag dus hier gepost worden. Aarzel niet om je werkstukken te delen en je vragen te stellen.

PS: Heb zelf recent een Hegner figuurzaagmachine op de kop getikt, dus zou er ook wel graag een subforum bij zien komen.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Teveel subforums is volgens mij geen goed idee: erzijn meer verassingen te ontdekken in minder maar meer omvattende grote subforums.

Er is momenteel al een subforum " Houtsnijden, beeldhouwen en intarsia werkstukken". Daar kan men met figuurzaagwerk dus best terecht, en dat is daar ook reeds gepost.

groeten
Ornament
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.