zagerij Amsterdam opening 25/11

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik kreeg deze per email binnen (ongevraagd, wat volgens mij nog steeds niet mag, maar goed):

Zagerij.Amsterdam gaat van start!
Op vrijdag 1 december starten we met de productie van duurzaam hout uit de regio Amsterdam. Graag nodigen we u uit om op onze eerste productiedag met ons kennis te maken en zelf te zien hoe de boomstammen worden verwerkt.

We zijn er trots op dat we gevestigd zijn op Circular Valley waar we samen met onze partners werken aan het realiseren van een circulaire economie in de Haarlemmermeer.

Hout uit de regio Amsterdam
We zagen op 1 december beuken, essen en kersen afkomstig uit het Amsterdamse Bos in lengtematen van 2,5m, 5m en 6m en diameters tot 75cm.
Het Amsterdamse Bos is FSC gecertificeerd en de bomen zijn gerooid in het kader van het jaarlijks bosonderhoud. Zagerij.Amsterdam maakt van deze stammen een hoogwaardig circulair product dat kan worden toegepast in de bouw, meubelmakerij en tuininrichting.

Bestellen
U vraagt, wij zagen. Als u ons voor 25 november laat weten wat we voor u kunnen doen, bieden wij een interessante introductiekorting aan en zagen we uw order op 1 december. Vraag onze prijslijst aan via info@zagerij.amsterdam of bel 06-31976594 (Harmen) of 06-45096601 (Nienke).

Praktische info
• Het adres waar we zagen: Rijnlanderweg 958, Hoofddorp
• Parkeren kan bij de Circular Expo op Rijnlanderweg 916, 2132 MN Hoofddorp (geen parkeergelegenheid bij de zaaglocatie!). Binnen 5 minuten loopt u naar de zaaglocatie.
• Laat even weten of u komt via: info@zagerij.amsterdam

Ik maak op een heel andere manier van boomstammen circulaire producten, maar goed, hoe meer inlands hout hoogwaardig verwerkt wordt, hoe beter, vind ik.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.