welke Fein Multitool

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
ik heb zelf de Fein FMM350QSL en die bevalt me prima. Ik zie dat in jou link er een T-lock bij zit. Bij Klium zitten er 5 extra zaagbladen bij en heb je een gewone koffer (heb ik dus). Dat is volgens mij ook wel het enige verschil. Wel 35 accessoires tja ze tellen elk schuurpapiertje mee :) Persoonlijk zou ik nu voor de T-lock gaan weet alleen niet of die stapelbaar is met andere merken.
 

rick76

Actieve deelnemer
8 nov 2015
76
1
ik heb zelf de Fein FMM350QSL en die bevalt me prima. Ik zie dat in jou link er een T-lock bij zit. Bij Klium zitten er 5 extra zaagbladen bij en heb je een gewone koffer (heb ik dus). Dat is volgens mij ook wel het enige verschil. Wel 35 accessoires tja ze tellen elk schuurpapiertje mee :) Persoonlijk zou ik nu voor de T-lock gaan weet alleen niet of die stapelbaar is met andere merken.

wat is de t-lock??
 

rick76

Actieve deelnemer
8 nov 2015
76
1
Dit is hem geworden. Ik denk dat ik er veel plezier van ga krijgen tijdens het klussen in mijn nieuwe huis.

14ch6jl.jpg
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Niet vergeten te registeren op Fein.com voor je extra garantie!! Heb ik ook gedaan en mooi tot 2019 garantie op het beest.
 

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
Daar ga je heel veel plezier aan beleven. Heb dezelfde en gebruik m best vaak, heel makkelijk voor heel veel klusjes
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
@rick76,
Zo plat is die portemonnee nog niet op de afbeelding dus kan er nog wel meer aangeschaft worden.;)
Veel plezier ermee, maar waarom heb je gekozen voor de 350W versie?
Mvg, :).
 

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
En bij ecotools hebben ze nu ook starlock accessoires. Moet je alleen een klein adaptertje er tussen plaatsen. Vooral met zaagjes en zo scheelt dat nogal. En misschien zijn er nog wel andere goedkopere zaken waar ze die ook hebben, ipv ecotools?
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
En bij ecotools hebben ze nu ook starlock accessoires. Moet je alleen een klein adaptertje er tussen plaatsen. Vooral met zaagjes en zo scheelt dat nogal. En misschien zijn er nog wel andere goedkopere zaken waar ze die ook hebben, ipv ecotools?


Klopt, alleen moet ik zeggen dat ik die niet lekker vindt passen. Ook niet met adapter. Bij mij zit hij op een of andere manier toch niet lekker in de houder waardoor het soms gewoon van geen meter zaagt. Had een hele voorraad besteld maar ik denk dat de rest weer terug gaat.

Dus als er nog suggesties zijn voor andere (goedkopere) alternatieven hoor ik het graag.
 

rick76

Actieve deelnemer
8 nov 2015
76
1
Ik zal een nieuw onderwerp plaatsen over goedkopere alternatieve voor de zaagjes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.