Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Meubelmaker in spé zoekt werkplaats/stage

Hallo!

Deze zomer heb ik de vakopleiding meubelmaker op het HMC in Amsterdam afgerond. Wat heb ik een hoop gedaan en geleerd, een prachtige tijd! En nu wil ik graag doorpakken maar helaas ontbreken de middelen daarvoor (ruimte, machines, gereedschap) en de tijd (vader van twee jonge dochters, vaste baan…). Ik ben daarom op zoek naar een goede manier om mijn meubelmakerskriebels om te zetten in mooie werkstukken! Ik denk dan bijvoorbeeld aan een stage bij een meubelmaker, of misschien gebruik mogen maken van een werkplaats, of als bijbaan, etc.

In het kort ben ik op zoek naar een plek waar ik, samen met of onder toezicht van een ervaren meubelmaker, ongeveer een dagdeel per week aan de slag kan om ervaring op te doen. Meehelpen met een project, onder begeleiding zelf een ontwerp uitvoeren, zoiets. En ik hoop dat het via dit forum gaat lukken! Als iemand suggesties heeft voor een andere vorm dan ik hier heb genoemd hoor ik dat natuurlijk ook graag. O ja, ik woon in Utrecht, ben 40 en werktuigbouwkundige van origine.

Heel erg benieuwd naar jullie reactie!
    Groet,
    Martijn.

Een echt portfolio is er nog niet maar wel een paar foto’s van mijn HMC werkstukken (op de foto's nog in bewerking)

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_2490.jpg
Bekeken:   291
Grootte:   72,9 KB
ID:        70272

Naam:      IMG_2788.jpg
Bekeken:   290
Grootte:   73,8 KB
ID:        70273

Naam:      IMG_3493.jpg
Bekeken:   289
Grootte:   76,8 KB
ID:        70274

Heel erg mooi. Ik hoop dat je snel ruimte vind.

Misschien is dit iets voor jou: http://dekrachtfabriek.nu/ is in Houten, redelijk in de buurt.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Mooie werkstukken, vakwerk.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uncommon Bekijk Berichten
    Misschien is dit iets voor jou: http://dekrachtfabriek.nu/ is in Houten, redelijk in de buurt.
    Die kende ik nog niet, dank je! Ik zal eens op hun site kijken. Heb je zelf ervaring met hun concept?

Groet,
    Martijn

Hi Martijn,

Nee, ik kwam er ook via via op. Ben ook nog niet langs geweest. Zag op facebook dat ze vrijdag 1 december een kennismakingsmiddag hebben.

Niet een antwoord op je vraag, maar wel gaaf dat je als techneut nog 'even' een andere vakopleiding volgt. Mooi werk en succes
    Van dik hout...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Oosthoek Bekijk Berichten
    Heel erg mooi. Ik hoop dat je snel ruimte vind.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Mooie werkstukken, vakwerk.

Groet Pel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NexusNL Bekijk Berichten
    Niet een antwoord op je vraag, maar wel gaaf dat je als techneut nog 'even' een andere vakopleiding volgt. Mooi werk en succes
    Dank voor de erkenning Nu nog een inspirerende plek vinden om aan de slag te gaan!

Forum Rechten