Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Gevulde kist aangeboden via een kringloper Almere

Volgens mij is dat een koopje. Ik doe alleen weinig met handgereedschap ben nieuwe generatie die powertools gebruikt.

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Ik ben er nog niet zo zeker van of dit wel een koopje is. Veel hangt natuurlijk af van de kwaliteit van het gereedschap en wat er nog allemaal verborgen zit in die doosjes en op de bodem. Op het eerste zicht lijkt het meer een bont allegaartje dan een echte set.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Jeroentje

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Ik denk dat de kist wel €145 waard is, als ik zie hoeveel beitels er in zitten, een stalenschaaf, en nog een nieuw uitziende zaag, wetstenen, ga het maar eens nieuw kopen. Trouwens wetstenen die kosten tegenwoordig zag ik goudgeld, ik vraag me af waarom deze zo duur zijn, of zou er tegenwoordig veel vraag naar zijn? Ik zag dat op de site van knives en tools, toen dacht ik nog, dat ik hier voor een klein kapitaal aan wetstenen heb liggen als ik die prijzen bekijk. Die waren vroeger toch niet zo duur als ik mij goed kan herinneren?

Groet Pel
    Hout wirktj.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BossyRangs Bekijk Berichten
    Ik ben er nog niet zo zeker van of dit wel een koopje is. Veel hangt natuurlijk af van de kwaliteit van het gereedschap en wat er nog allemaal verborgen zit in die doosjes en op de bodem. Op het eerste zicht lijkt het meer een bont allegaartje dan een echte set.
    De gereedschapskist van een vakman is altijd een "allegaartje" Het dient om alle voorkomende klussen mee te kunnen uitvoeren. Het is dus GEEN complete verzameling tools, die vind alleen in musea of bij gereedschapsfreaks

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Ik heb de foto vergroot, dat is m.i. nog een heel goede Pax zaag die daar in ligt aan de versieringen op het handvat te zien, en er ligt nog een kapzaag onder?

Groet Pel.
    23559451_1474493402633966_1910115065986182478_n.png.jpg
    Laatst gewijzigd door Pel; 15-11-17 om 13:28.
    Hout wirktj.

Ik ga maar eens bij de kringloop kijken denk ik...

kringloop almere (en lelystad) zijn over het algemeen VEEL te duur
    stond laatst een kolomboor, 695 euro vroegen ze
    ik heb er laatst 1 met spinningwheels opgehaald, die was groter, zwaarder en beter en kost een stuk minder ;-)

Henk, goed onderhandelen dus
    Met een hamer past alles...

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tuoh Bekijk Berichten
    Het is dus GEEN complete verzameling tools, die vind alleen in musea of bij gereedschapsfreaks
    Is het ooit compleet?

Forum Rechten