Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Ik ben rechts maar boor ook wel eens links, als het een moeilijk plekje is.
    Voordat ik ga boren sla ik eerst een putje op de plek waar het gat moet komen. Daar heb ik standaard een punt-steenbeiteltje voor in mijn klopboormachinekoffer liggen. Een paar klappen met de hamer geeft een goede put in beton waar de boor niet zo snel meer uitloopt.
    Het is ook heel belangrijk dat de boortjes scherp zijn. Desnoods even over de slijpsteen halen.
    Groeten, Raymond

Super bedankt voor alle tips. Ik ga morgen aan de slag. Eens kijken wat lukt.

Daar wil ik dan nog aan toevoegen dat je de machine en het boortje het werk moet laten doen. Druk zetten is niet aan te raden (een beetje mag/moet wel) omdat dat juist ervoor zorgt dat je de controle verliest.
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

De eerste 8 gaten zitten er feilloos in. :-)

Ik heb al jullie tips goed ten harte genomen. En het is me gelukt. Morgen weer, dan in een ander soort muur. Benieuwd!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kirsten Bekijk Berichten
    De eerste 8 gaten zitten er feilloos in. :-)

Ik heb al jullie tips goed ten harte genomen. En het is me gelukt. Morgen weer, dan in een ander soort muur. Benieuwd!
    Top! Goed zo!
    Groeten, Raymond

Gebruik tape, dan schiet hij minder snel weg als je gaat boren

Forum Rechten