MFSC werkbank

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Het zou me logisch lijken mocht hierin een fabrikant geïnteresseerd zijn. Succes alleszins met het vervolg. (Transport zou voor mij geen probleem zijn, voor zoiets wil ik wel eens naar de Ardennen rijden��)

De Jekervallei behoort nog niet tot de Ardennen ! Het is nog volop Haspengouw en ligt maar net in Wallonië.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Deel 1 van de fabricatie, ik heb uiteindelijk toch de beelden kunnen gebruiken van de MFSC die draait op de CXS draaiplatform, zo zie je voor de bouw nog eens waarover het gaat.
 

Jan ARTC132

Actieve deelnemer
6 dec 2017
132
17
Haarlemmermeer
Zojuist ook de tekeningen aangeschaft (combo pakket). Uitvoering wordt waarschijnlijk pas in het voorjaar. Wel een heel groot compliment voor de inventiviteit en uitwerking hoor! Ik ben benieuwd of het daadwerkelijk lukt eea goed in elkaar te krijgen.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Dankjewel Jan, op zich is er weinig technisch complex werk aan. Het is vooral een oefening in juistheid.

Ik was nog vergeten deel 2 te plaatsen hier.

 

Jan ARTC132

Actieve deelnemer
6 dec 2017
132
17
Haarlemmermeer
Ja, ik moet nog even goed in het verhaal duiken. Sommige onderdelen (zoals het blad met de gaten) laat ik denk ik gewoon op de zaak op de CNC doen, zitten de gaten er meteen in... Ik ben calculator bij een interieurbouwer, dus ik kan nog wel eea regelen voor mezelf. Helaas niet meer zo makkelijk als voorheen, toen kon ik het gehele machinepark ook voor prive gebruiken en dat is minder geworden. Het zelf hout bewerken ga ik opnieuw oppakken (ooit een opleiding als meubelmaker gedaan), dus ik ben benieuwd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.