Lijmklemmen

Philipp-Brunke

Actieve deelnemer
11 sep 2013
52
0
36
Zeeland
Ja zat ik ook op te kijken want heb daar mijn snelklemmen vandaan bevallen mij ook prima, heb er 4x300 4x 600 maar zoek eigenlijk nu serre joint of iets dergelijks.
Die serre joint van hbm zijn in de aanbieding dus hoopte of iemand ervaring mee heeft..

Hbm 79 euro
eco tools 112 euro
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
hier nog een alternatief
http://www.memenco-europe.com/klemmen-en-lijmen.html

echter, geen idee van de kwaliteit ? edit: zijn blijkbaar ook duurder dan de eerder getoonde webshops

Overigens, om de hoeveel centimeter span je normaal gezien een serre joint ? Bvb voor een tafel van 2 meter lang te lijmen uit planken, hoeveel zouden jullie er gebruiken ?

Ik begreep laatst hier op het forum dat Memenco nog wel online is, maar dat bestellen wat lastig is en er niet meer geleverd wordt!?
 

uncommon

Actieve deelnemer
13 feb 2017
80
20
Utrecht
Ik heb 4 van deze klemmen, doen het erg goed voor de prijs. Buigen niet om en zien er redelijk solide uit. De spindel zit een beetje los tegen het hoek profiel maar zodra je hem vastdraait geen last van.
 

Farends

Actieve deelnemer
12 okt 2015
121
0
Ik heb de klemmen van hbm silverline ook, voor hun geld, uitstekende klemmen.

Ze hebben wel wat speling her en der.. Maar meer dan prima bruikbaar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.