Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

[Te koop] Kity 617 zaagtafel

Te koop: Kitty 617

Recentelijk liep ik tegen een Kity 617 aan. Het is een zeer goed onderhouden en weinig gebruikte Kity, die soepel loopt. De hoogte-verstelling van het zaagblad en het kantelen zijn geolied en werken goed. De Kity kan overweg met zaagbladen van 100 mm tot 220 mm en de motor kan op 2 snelheden gezet worden: 3300 en 6200 tpm.

Bij de set zit:
    - Kity 617 zaagtafel
    - Onderstel
    - Motor 1,5 PK (originele Kity, 230V)
    - Plastic stofkap voor stofafzuiging
    - Langsgeleider
    - Dwarsgeleider
    - 2 spouwmessen (1,5m en 2,5 mm dik)
    - Duwstok
    - Handleiding (Franstalig)

Een aantal zaken zijn niet helemaal in orde:
    - De langsgeleider hoort normaal op een aluminium profiel te lopen. Dit profiel ontbreekt en is vervangen door een hardhouten profiel. Dit werkt zonder problemen en staat evenwijdig aan het zaagblad. Mogelijk duikt het profiel nog op en verkoop ik die er bij.
    - De bevestiging van het spouwmes is niet origineel (maar werkt goed).
    - Ik vermoed dat bij de gradenaanduiding op de dwarsgeleider nog een duidelijkere aanduiding van de hoek hoort.

De Kity staat in Maastricht en kan daar opgehaald worden. Het onderstel kan er gemakkelijk af, waardoor het gemakkelijk in bijna alle auto’s past. Het paste in ieder geval zeer ruim in mijn Peugeot 208. De vraagprijs is €250, maar kan ook geruild worden tegen:

- Festool Midi / Mini
    - Festool ETS 125 of 150/3

IMG_0374.jpg

IMG_0375.jpg

IMG_0376.jpg

IMG_0383.jpg

IMG_0380.jpg

IMG_0379.jpg

IMG_0377.jpg

IMG_0378.jpg

IMG_0384.jpg

IMG_0385.jpg

IMG_0386.jpg

IMG_0387.jpg

IMG_0388.jpg

De hoekaanduiding van de dwarsgeleider is wel compleet. Ik ging er vanuit dat er, net als bij een Inca, een rode metalen pijl bij hoorde. Maar dat is hier niet zo. Er is een lijn in de geleider gemaakt, waardoor je de hoek precies kunt instellen cq aflezen.

Het aluminium profiel voor de langsgeleider is terecht en deze krijg ik waarschijnlijk maandag. Ik zal dan een nieuwe foto plaatsen.

Oe die zag ik op MP staan :P

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Oe die zag ik op MP staan :P
    Volgens mij heeft deze niet op Marktplaats gestaan, maar misschien heb ik het mis.

Het profiel voor de geleider is terug en de Kity is weer compleet:

IMG_0406.jpg

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten