Boomstam/plankjestafel

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.198
560
Waar heb ik dat ook al weer gelezen: dit is geen afval maar intensief bewerkt brandhout :p

Echt balen, maar dit overkomt iedereen wel eens, vooral als je je grenzen probeert te verleggen. En dat blijft toch het leukst...
Alvast heel veel succes met je volgende project!
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Als het lukt, maak ze dan ongeveer 70x 70 cm en verkoop ze als wandboord waar zo'n krans tegen aan komt., daar is op
van de sobere interieur Facebook pagina's veel vraag naar, ze leveren dan nog rond de 75 euro per stuk op.

Dus hoe gehavende, hoe beter.
 
P

Pel

Guest
Jammer Bijtel, maar laat het hoofd niet hangen, iedereen heeft de plank wel eens mis geslagen, ook jammer van het vele werk wat je er aan hebt gewerkt. Wat Martijn hier boven ook al zegt, gooi het niet weg vroeg of laat komt het weer van pas. Dat is mij ook wel eens gebeurd, het is maar hout moet je denken niets meer en niets minder, op naar het volgende project, succes.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.