Patina schaal en holle vorm

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Als dit nog proefstukken zijn kijk ik uit naar het echte werk. Veelbelovend!
 

Rmkat

Actieve deelnemer
9 feb 2017
455
128
Kop van overijssel
bedankt voor de reacties, het is uiteindelijk de bedoeling om het op grotere holle vormen toe te passen (ik heb er nog 2 liggen die helaas scheurde) dus in zoverre zijn het "proefstukjes".
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooie vormen en respect wat u uitgevoerd hebt.
Dat patineren is minder mijn smaak, maar dat is mijn mening waar je zeker niets moet achter zoeken hoor.
 

PaulRT

Actieve deelnemer
12 jul 2012
316
11
Brugge
Vooral de vorm van de pot spreekt mij aan.
Kleuren en patineren is ook niet mijn ding, maar toch vind ik deze geslaagd.
 

Rmkat

Actieve deelnemer
9 feb 2017
455
128
Kop van overijssel
Ik vind de pot een succes, en vooral als dit de eerste keer is. De schaal is minder doordat het hout van zichzelf al mooi is.
Bedankt, De schaal was toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plaats :rolleyes:


Mooie vormen en respect wat u uitgevoerd hebt.
Dat patineren is minder mijn smaak, maar dat is mijn mening waar je zeker niets moet achter zoeken hoor.

Vooral de vorm van de pot spreekt mij aan.
Kleuren en patineren is ook niet mijn ding, maar toch vind ik deze geslaagd.

Bedankt, het patineren zal ik ook alleen gebruiken op saai hout of als iets kapot gescheurd is ik vind zelf de houttekening ook vaak mooier als kunstmatig aangebrachte kleuren (hoewel ik dit toch wel erg mooi vind)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.