Elektra Beckum HC 260 doorvoer probleem

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
Hmm zou kunnen, maar toen ik hem net had heb ik dat helemaal gedemonteerd en perfect in elkaar gezet, en hij draait heel soepel dus kan me niet voorstellen dat er 1 versprongen is , maar uiteindelijk zal ik dat ook moeten checken dan
 

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
Nou probleem ontdekt vermoed ik zo maar :), tandwieltjes onder voor de ketting waren wat tandloos hier en daar. Nu kijken waar ik ze kan kopen20171107_155823.jpg
 

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
hmm kruis in rotterdam kan me er niet aan helpen, zit geen sticker met serienummer meer op mijn machine en omdat er meerdere versies van de hc 260 ( ik heb de E ) zijn willen ze niet bestellen.
Wie weet raad,
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Zou er zoveel verschil in zitten? Je kan het bestellen met het risico dat het niet past. Maar ik weet niet wat ze kosten? Ik kan me er niet bij dat zulke tandwielen heel anders zijn dan bij een ander type van hetzelfde merk.

Een optie is om naar een lasser te zoeken die er nieuwe stukjes oplast bij de missende tanden en deze met een slijptol weer te vormen. Niet de beste oplossing, maar uit nood kan het.
 

seeker

Actieve deelnemer
24 apr 2016
119
2
ik zou hier kijken, servicewebsite in duitsland waar ze echt ontzettend veel spul voor EB hebben

succes ermee!
 

SimondelaCourt

Actieve deelnemer
19 jul 2016
198
16
Neede
Kruis kan ze wel bestellen, maar wil dit niet omdat er meerdere versies van zijn? Zo duur kan zo'n tandwiel toch niet zijn, bestel je er meerdere. Goedkoper dan de machine weg doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.