Speelhuisje

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Heb je misschien meer foto's van je mooie speelhuisje?
Wilde zoiets maken voor mijn dochtertje, die van jou ziet er gaaf uit.

Gr Danny
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
IMG_20171027_164459.jpg
IMG_20171027_164522.jpg
Ja die heb ik zeker wel :)
Voorkant kan open zodat je het bed kan opmaken. Daar heb ik nu even geen foto van. Deze is afgekeken van het vogelhuis bed van Saartje Prum.
 
Laatst bewerkt:

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Stoer gemaakt man.staat me nog heel wat te wachten als beginner.

Mijn dochter word in december 2, wacht er nog eventjes mee en dan wil ik graag zoiets maken.

Is dit gewoon steiger/vurenhout?
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Die van ons is net 2 en met de 2e onderweg werd het hoog tijd voor een ander bed voor haar.
Ik heb hier gewoon ruw steigerhout gebruikt inderdaad. Geschaafd is duurder maar scheelt je wel een heleboel schuren :p
Of je moet het zelf gaan schaven natuurlijk
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Keurig man, mijn kleine dame slaapt nog in de ledikant, maar over een jaartje ofzo word het tijd.

Stom vraagje, maar heb je hem gemaakt in je hok, en dan in onderdelen bovrn in haar kamer opgebouwd?
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Ja hij bestaat uit 5 delen in totaal. Een voorkant, 2 zijkanten, achterkant en een deur. Was even een gesjouw maar het is gelukt :)

Edit: de vraag verkeerd gelezen ;)
 
Laatst bewerkt:

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Niet specifiek op gelet maar planken waar het hart zichtbaar was (en al ietwat aan het krommen waren), heb ik die zoveel mogelijk om en om geplaatst. Dus de ene plank met het hart aan de binnenkant en de andere andersom. Dan werkt het kromtrekken van de planken mekaar een beetje tegen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.