Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Vikingen uit Taxus

Leuke project Edwin!

Grtz Hans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hartvoorhout.jouwweb.nl Bekijk Berichten
    Dank je Meron, is een goed idee. Als ik een gat boor onder in zou ik er dan gesmolten lood in kunnen gieten ?.
    Ja waarom niet. Doe ik ook met mijn viskloppertjes. Gewoon loodsoldeer 40/60, smelten met een soldeerbrander en druppels in het gat laten vallen, daarna een houten plug erin lijmen en afwerken. Wel het lood smelten onder een afzuiging.

Ondanks de drukte van huis te koop en huis kopen .... PFFFFFFFFT.

Toch nog wat kunnen doen.
    Afronden van de boven kant.
    IMG_1360.jpg

Mooi dat het donkere taxushout nu duidelijk zichtbaar wordt.

IMG_1362.jpg

Ik hoop dat ik ondanks alle hectiek toch tijd vind om dit project spoedig af te krijgen.
    Nu ze meer vorm krijgen wordt het steeds moeilijker om ze weer weg te leggen.

Gr Edwin

Toch nog wat kunnen doen aan de Vikingen. Viking nr 1 Kreeg al meer en meer vorm.................

IMG_1501.jpg

....... en dan kom je er achter dat je ze uit het verkeerde stuk hout hebt gemaakt .

Ik had afgesproken ze uit Taxus te maken maar ik heb toch echt het verkeerde stammetje gebruikt . Rund die ik ben .

Dus toch maar op nieuw begonnen met twee mooie ronde stukken uit een TAXUS stammetje te halen.

IMG_1497.jpgIMG_1504.jpg
    IMG_1507.jpg

Ik weet nu in ieder geval hoe ik moet beginnen.

Gr Edwin

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Jammer Edwin, maar laat je niet uit het veld slaan, bekijk het van de positieve kant, dat je eerst heb geoefend.

Groet Pel.

Dan kun je de eerste poging bij Opendag Hout 2018 verkopen ��

Ben je al verder gekomen? Ik ben erg benieuwd!

Hoi Jurriaan,

Mijn excuses maar ik ben nog helemaal niets verder.
    We hebben een nieuwe woning en zijn momenteel erg druk.
    Komt nog bij dat ik pas weer iets kan gaan doen als ik een werkplaats heb gebouwd. Dit zal waarschijnlijk niet voor de zomer klaar zijn.

Ik hou jullie op de hoogte

Groet Edwin

Dat wordt een een gezellige werkplek.

Forum Rechten