Adres (liefst online) voor ijzeren onderstellen/poten voor krukjes en bijzettafels?

deftone82

Actieve deelnemer
10 sep 2013
284
7
Bilzen (BE)
Ik weet niet goed waar ik met mijn vraag terecht moet, maar ik ben op zoek naar een website of zaak waar je ijzeren onderstellen of poten of... voor bv. krukjes of bijzettafels kan kopen.
Ik wil met een groot deel cookies (schijven) krukjes o.i.d. maken, maar ik vind enkel webshops met ijzeren hairpin-pot. Misschien bestaat er wel iets met iets meer afwisseling?
Maatwerk wordt wrschl te duur voor wat het is of moet worden.

Alvast bedankt voor jullie hulp! Ik hoop niet dat ik als ketter wordt veroordeeld omdat ik hier iets vraag over ijzerwerk...:eek:
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Maatwerk wordt wrschl te duur voor wat het is of moet worden.

Heb je al eens prijzen opgevraagd bij een lokaal lasbedrijfje? Hier zitten er een paar in de buurt die een klein bedrijfje hebben met 1 of 2 man. Vaak zijn deze bedrijven goedkoper in maatwerk, dan dat je via internet koopt. Ook kan je dan het werk aanpassen zoals je het zelf wilt, en niet dat je vastzit aan vaste maten van een internetwinkel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.