Gewoon hoi

vincent1971

Nieuw lid
24 okt 2017
21
1
Kwam dit forum op het spoor via cnczone.nl Ja heb een cnc machine grotendeels uit hout ( ben nog aan het bouwen ). Is een frankenbot met frees bereik van 200x160mm. Leuke hobby. Werkt grotendeels met een nauwkeurigheid van 1%. Daarnaast heb ik een freesmachine ( bijna 90 jaar oud die machine ), nog een cirkelzaagbankje, kolomboor. Gewoon wat prutsen. Buiten dat om tuinier ik graag , sport en ben werkzaam in de i.c.t.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.777
932
Leeuwarden
Hoi, welkom op het forum! Maakt me wel nieuwsgierig naar je houten CNC machine.... misschien dat je daar eens wat van kunt plaatsen:confused:

Fons
 

vincent1971

Nieuw lid
24 okt 2017
21
1
Nou vooruit...zal eens wat van mijn houten frankenbot plaatsen..;-) En bedankt allen voor jullie verwelkoming
 
P

Pel

Guest
Pel, hij vint geen cent, hij is vincent (1 t minder :D)

Welkom Vincent, en inderdaad....foto's, we zijn altijd heeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig

Jeroen, dat krijg je als je ouder wordt dan gaan je vingers trillen en sla je wel eens een verkeerde letter aan, heb er hartelijk om moeten lachen;)

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.