Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20
    oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Het is prachtig Edwin, zelfs de achterkant is nog mooi, en dat ligt daar gewoon aan de IJssel, maar je moet er natuurlijk wel oog voor hebben. Trouwens heb ik jou met de ODH ook gezien, ik weet het niet meer?

Groet Pel.

Hallo Pel,

Wij stonden achterin tegenover houtdraaiers hoek.
    Soms was het erg druk. Mijn vrouw zat achter de tafel.
    De grote dame met wapperende haren stond op de hoek.

Gr.Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Het is prachtig Edwin, zelfs de achterkant is nog mooi, en dat ligt daar gewoon aan de IJssel, maar je moet er natuurlijk wel oog voor hebben. Trouwens heb ik jou met de ODH ook gezien, ik weet het niet meer?

Groet Pel.

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Erg mooi Edwin. Het heeft wel iets stoers, wat prima past bij dat doorleefde hout.
    vriendelijke groet, Peter

www.bermartcrafting.nl

Wat mooi, vooral die paardenkop, stoer maar ook heel natuurgetrouw. Gaaf gedaan, doet me denken aan werk van Mucha.

Hij is klaar.

Andere helft van stam schoon gemaakt en hier en daar wat weg gebeiteld.
    Boven deel staat in de olie en onderste deel in de wax. Daardoor zal onderste deel hopelijk doffer blijven dan het eigenlijke beeld.

Ik wist niet hoe ik het paard moest bevestigen tot ik in de schuur mijn reserve spaken van mijn mountainbike zag....... Zwart stalen spaken.��
    Gaatjes geboord ( nog een hele toer om de juiste hoek te bepalen ) daarna de stalen spaken in zowel boven- als onderste deel gelijmd.

Nu maar hopen dat degene die het krijgt het kan waarderen ��.

IMG_20171025_115408.jpg
    IMG_20171025_115332.jpg

IMG_20171025_115632.jpg

Hoi Edwin,

Zoals al eerder geschreven:

Gaaf.

Ik hoop inderdaad, dat de gift gewaardeerd wordt. En ik herken het probleem van gaatjes voor pennetjes te boren.

En soms is het handig om een heeeeel groot vel papier te hebben. Maar dat had je zelf ook al wel bedacht.

Met hartelijke groet,
    Bert Rosbach.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Het is heel mooi geworden Edwin, het is of het snijwerk zweeft door het effect dat je gebruik hebt gemaakt van enkele dunne spaken. Zelf denk ik als de spaken metaal kleurig zouden zijn dat het effect nog groter zal zijn. Doordat je nu een witte achtergrond hebt vallen de zwarte spaken meer op, maar dat ligt er maar net aan welke achtergrond er is waar het beeld staat.

Groet Pel.

Hoi Bert,

Bedankt, foto's is inderdaad nog een dingetje.
    Ieder zijn vak. maar is idd iets om eens aan te schaffen een mooi stuk wit papier.

Gr Edwin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeRo Bekijk Berichten
    Hoi Edwin,

Zoals al eerder geschreven:

Gaaf.

Ik hoop inderdaad, dat de gift gewaardeerd wordt. En ik herken het probleem van gaatjes voor pennetjes te boren.

En soms is het handig om een heeeeel groot vel papier te hebben. Maar dat had je zelf ook al wel bedacht.

Met hartelijke groet,
    Bert Rosbach.

Dank je Pel,

Ik had idd de keuze tussen zwart en/of chroom.
    Dat chroom vond ik iets te veel aandacht opeisen vandaar dat ik voor zwart heb gekozen.

Gr Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Het is heel mooi geworden Edwin, het is of het snijwerk zweeft door het effect dat je gebruik hebt gemaakt van enkele dunne spaken. Zelf denk ik als de spaken metaal kleurig zouden zijn dat het effect nog groter zal zijn. Doordat je nu een witte achtergrond hebt vallen de zwarte spaken meer op, maar dat ligt er maar net aan welke achtergrond er is waar het beeld staat.

Groet Pel.

Hele mooie paardenkop!

Forum Rechten