Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
    Die bus met die inbusbout hoort op de beitel as. Als je die monteert, wat past er dan niet?

Door de vandikte tafel omhoog of omlaag te draaien kan je de riem spannen.

dat ja is zoals het lijkt het juiste onderdeel, riempje erover (zoals ie in de eerste foto staat) en dan de vandiktetafel omlaag draaien zodat ie spant

voor de goede orde heb ik hier nog een pdf'je van het onderdeel, kun je meteen controleren of het het juiste onderdeel is.
    Scheppach spare parts TFE30.pdf

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leroowj Bekijk Berichten
    jefmen, wil je nu zeggen dat hij beter tussen zijn eigen spullen moet zoeken?
    Ik bed eigenlijk niet gekeken naar de topicstarter.

Yes

De vandiktetafel omlaag/omhoog was waaraan ik niet had gedacht....
    Tafel omlaag gedaan en poelie gemonteerd, riempje erom.

Hoe simpel kan het (achteraf) zijn.
    Vanavond eens kijken of ie ook echt gaat draaien, waarschijnlijk moet er een nieuw riempje komen, deze is behoorlijk uitgedroogd.

Super bedankt allemaal...
    Ronald

Mooi dat alles nu duidelijk is. Als je eenmaal weet hoe het werkt is het heel simpel, maar als je het zelf moet uitvinden met een voor jouw nieuwe machine, die je niet wil slopen is het toch anders.

Yes een draaiende frees

Eerste test ging beetje hakkerig, Ik moet waarschijnlijk de motor in de hoogste versnelling zetten..
    Dan eens uitzoeken hoe frees en geleider nauwkeurig af te stellen, naar dat gaat ongetwijfeld goed komen.

Daarna eens al de verschillende frezen proberen...
    #hebernualzinin
    Ronald

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten