vrouwelijk naakt

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Josee, het beeld ziet er prachtig uit.

Maar taaltechnisch maakte ik er toch wat anders van. Misschien een tip voor de volgende keer, geef wat informatie bij de foto's die je plaatst. Het maakt het kijken en lezen voor ons er alleen maar beter op. En je krijgt de waardering die het verdient. En geen domme opmerkingen:p.

En gedraaide foto's is een Apple kwaal. Bij de foto van Apple wordt data opgeslagen zodat een foto op elke Apple hetzelfde is. Op een Apple, niet op Windows. Foto in Windows een keertje openen, zorgen dat die rechtop staat en opslaan.
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Prachtig gemaakt. Vakwerk waar ik het geduld nooit voor zal krijgen. Hoeveel uur zitten hier wel niet in?
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.271
167
Halverwege Utrecht en Amsterdam
William en anderen, Het gedraaide fot fenomeen komt helaas bij alle mobiele apparaten voor, Android en Apple, daarom blijf ik ook roepen maak zoveel mogelijk de foto's net als met een oudewetse camera horizontaal... dan heb je dit soort problemen veeel minder, in dit geval is de staande fot wel beter, maar toch.

Josee,
Het beeld is en blijft prachtig en had zeker dit afgelopen weekend hele hoge ogen gegooid in Zutphen.
 

HBhout

Actieve deelnemer
17 aug 2015
268
0
capelle
Wow josee, super gaaf beeld! Ik heb lang zitten kijken maar nog geen foutje kunnen ontdekken wat niet met de praktijk klopt. Echt super realistisch, gaaf!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.