We hebben weer een geweldige Open Dag Hout 2017 gehad!

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.036
1.667
Terkaple
www.woodworking.nl

We kunnen als organisatie terugkijken op een geweldig leuke en vooral ook drukke Open Dag Hout 2017. Super deelnemers, die allemaal de moeite nemen om al heel vroeg in de ochtend naar Zutphen af te reizen (onze vrienden van het Vlaams Houtdraaiersgilde zitten al om 4 uur in de auto!), dan de hele dag enthousiast en met passie over je hobby/beroep praten, vragen beantwoorden en dan met elkaar de boel opruimen.

We begonnen zaterdag om 12 uur met een hele grote lege hal en zondagavond om 7 uur was het weer een hele grote lege hal, opgeruimd en aangeveegd.

De Woodworking.nl tafels waren echt een succes! Top dat jullie in zo’n grote getale gereageerd hebben en met een sticker op de borst dit keer ook een gezicht bij al die forumnamen. Het geeft ons een zeer voldaan gevoel en rechtvaardigt in een keer al die vrije tijd die in het organiseren is gaan zitten.

De “wedstrijd” pakte ook prima uit, we zullen dat voor volgend jaar nog wat beter oppakken en uitbreiden, daar gaan we via het forum nog uitgebreid met elkaar over praten.

Dank aan de jury olv Jan Pranger, die met Alex Hemme en Marcel Bilow serieus met hun opdracht aan de gang zijn geweest.

Ook speciaal dank aan Titus Baptist en Rob Koenekoop voor het ter beschikking stellen van de prachtige prijzen; de winnaars waren er bijzonder blij mee.

En een keer het hele team in het zonnetje: Anja Rombout, Kor van der Meulen, Jan Pranger, Pieter Hermans en Fons van der Meulen voor de hele voorbereiding en organisatie. Maar zonder de hulp van Annie, Alie, Aletha, Jeanne, Tekla en Elin bij de kassa en de kinderhoek konden we zeker niet! En na afloop melden zich spontaan Ad Beumer, Rendew en Wim Kluck, die echt hard gewerkt hebben om de hal weer toonbaar te krijgen. Super bedankt allemaal!

De filmclub uit Beetsterzwaag heeft de hele dag opnames gemaakt, binnenkort vast een prachtige gefilmde impressie van deze dag.

Namens de organisatie Open Dag Hout kijk ik al weer uit naar de 2018 versie,



Jaap

Met dank ook aan Andre Damen van de PraktijkW30 uit Winsum voor het prachtige filmpje!

odh prijswinnaars.jpg

odh 1e prijs nico oosthoek.jpg

odh winnende werkstukken.jpg

odh kinderhoek.jpg

odh kinderen figuurzagen anja rombout.jpg

odh gerrit abma.jpg

odh filmploeg.jpg

odh jefmen.jpg
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Goh, als ik dit weer zie is het net of ik er weer doorheen loop en zowaar zie ik nog dingen die ik gemist heb.
Dus moet ik weer in 2018 opnieuw gaan kijken naar al dit moois en zeker de stallen van de forumleden niet vergeten.

Ik moet wel lachen als ik in dit filmpje die blazer hoor dan zie ik in gedachten rendew met de zaag van Wim Kluck er naar toe rennen.:D
https://www.woodworking.nl/showthre...e-van-de-Open-Hout-Dag-zondag-15-oktober-2017 zie onderaan eerste blad.

Organisatie, standhouders, vrijwilligers het was een heerlijke dag dus nogmaals hartelijk dank aan alle die daar aan meegewerkt hebben.
Mvg, :).
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.