nieuwe aanwinst Robland NXSD410

orgelvriend

Actieve deelnemer
22 jul 2013
94
6
Vandaag mijn nieuwe Robland in gebruik genomen. Keurig bezorgd en geïnstalleerd door mijn plaatsgenoot Wimac (Erik Wildeman) alwaar gekocht uiteraard. Het is er eentje met 6,6 pk (op krachtstroom; vorige week aangelegd). Tafels 180cm lang en 41cm breed.
Ik wilde graag een machine met meer vermogen en grotere tafelafmetingen. Hij voldoet geheel aan mijn verwachtingen! De afvoertafel heel iets bijgesteld zodat het laatste stukje snipe ook is verdwenen.WP_20171016_10_28_45_Pro.jpg
Hiervoor had ik een Hammer A3 26. Ook een mooie machine aan gehad. Die is enkele weken geleden aan een medeforumlid verkocht.
Waarom nu voor Robland gekozen? Vanwege de goede indruk die de machine op mij maakte bij de plaatselijke dealer. Tevens dat Wildeman alle tijd voor me nam voor dat ik tot aankoop overging. Ook het feit dat Wimac de machine neerzet waar hij moet staan en pas weggaat als alles goed werkt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.