combine jullie mening graag ?

Geertg

Actieve deelnemer
5 okt 2008
285
0
Lembeke
Zoek op Tendotools op dit forum en je weet genoeg.........
Afblijven.
Ik heb eens houtglijmiddel van dit merk gekocht, er zat plakkerige machineolie in, ik was razend , m'n hele vlakbank mogen ontvetten.

Neen, spaar aub door voor iets beter, beter een goede tweedehands dan nieuwe prullen.
 

sjeep

Actieve deelnemer
7 aug 2010
118
0
ik ben van dezelfde mening als geert.
voor die prijscategorie heb je 2de hands een echte merk combiné die qualitatief 10x beter is dan de tendo ondanks zijn leeftijd.
 

sp3ts3r

Actieve deelnemer
23 nov 2010
45
0
zou morgen normaal is gaan kijken is er dan echt niets goed aan is wel niet voor elke dat te gebruiken ?
 

tuoh

Oud hout
sp3ts3r zei:
zou morgen normaal is gaan kijken is er dan echt niets goed aan is wel niet voor elke dat te gebruiken ?

Het is de perfecte machine om te leren sleutelen, kogellagers vervangen, gescheurde supports vervangen, ja, zelfs elektriciteitsproblemen kan je leren verhelpen.
Voor elk wat wils dus :D :D
Maar als oefenobject vind ik de prijs nogal aan de hoge kant. En om op je eerste vraag te antwoorden, je kan er gewoon GEEN hout op bewerken.

Mvg,

André
 

tuoh

Oud hout
Dat is al een totaal andere machine, daar kan je zonder problemen wel hardhout op bewerken, zeker als de machine uitgerust is met een Tersa as, hierbij kan je zelfs kiezen tussen verschillende staallegeringen voor de schaafmessen, van HSS tot HM.

Wanneer je de machine uitrust met een wielenset mag de ruimte zelfs nog kleiner zijn.
Die wielen zijn ongetwijfeld als optie bij te bestellen.

Mvg,

André
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.