Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

combine jullie mening graag ?

sta op het punt deze machine te kopen

http://www.tendotools.com/documents/cat ... ml?lang=nl

wat denken jullie hiervan en zou deze hard hout aankunnen ?

mvg sp3ts3r

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2008

Re: combine jullie mening graag ?

Zoek op Tendotools op dit forum en je weet genoeg.........
    Afblijven.
    Ik heb eens houtglijmiddel van dit merk gekocht, er zat plakkerige machineolie in, ik was razend , m'n hele vlakbank mogen ontvetten.

Neen, spaar aub door voor iets beter, beter een goede tweedehands dan nieuwe prullen.

ik ben van dezelfde mening als geert.
    voor die prijscategorie heb je 2de hands een echte merk combiné die qualitatief 10x beter is dan de tendo ondanks zijn leeftijd.

zou morgen normaal is gaan kijken is er dan echt niets goed aan is wel niet voor elke dat te gebruiken ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sp3ts3r
    zou morgen normaal is gaan kijken is er dan echt niets goed aan is wel niet voor elke dat te gebruiken ?
    Het is de perfecte machine om te leren sleutelen, kogellagers vervangen, gescheurde supports vervangen, ja, zelfs elektriciteitsproblemen kan je leren verhelpen.
    Voor elk wat wils dus
    Maar als oefenobject vind ik de prijs nogal aan de hoge kant. En om op je eerste vraag te antwoorden, je kan er gewoon GEEN hout op bewerken.

Mvg,

André

ok bedankt voor jullie mening ben vandaag niet geweest maar ben gaan informeren naar een andere combine deze is wel iets duurder MiniMax - C26

http://www.minimax-usa.com/index.php?It ... duct_id=43

nog 1 vraagje zou je deze optimaal kunnen gebruiken op 3 op 4 meter ?
    mvg sp3ts3r

Dat is al een totaal andere machine, daar kan je zonder problemen wel hardhout op bewerken, zeker als de machine uitgerust is met een Tersa as, hierbij kan je zelfs kiezen tussen verschillende staallegeringen voor de schaafmessen, van HSS tot HM.

Wanneer je de machine uitrust met een wielenset mag de ruimte zelfs nog kleiner zijn.
    Die wielen zijn ongetwijfeld als optie bij te bestellen.

Mvg,

André

Athanor
    Guest

Jan Pranger heeft deze machine op het marktplein gezet volgens mij nog steeds te koop. Zie http://www.woodworking.nl/viewtopic.php?f=12&t=2359

Fons

Forum Rechten