Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

[TIP] Bessey corpusklemmen - Toolnation "Megakraker"

Krijg net mailtje binnen: https://www.toolnation.nl/acties/bes...kage-deal.html

Lijkt me wel erg goedkoop. Ik betaalde voor die KRV150/100 set een tijd geleden €499 excl. btw ipv. €429 nu, en dat was toen al de goedkoopste die ik kon vinden.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Die set is voor veel minder elders te koop. Toolnation is ALTIJD duurder, zelfs bij acties. Voorbeeld: mijn Schneider Compressor set. Kost bij TN 837 euro; bij een andere NL-shop heb ik er 600 euro voor betaald & in Duitsland had ik hem nog eens 100 euro goedkoper kunnen kopen.
    De vermelde REVO-set kost bij Sander in Haarlem trouwens 375 euro...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Vanderveen Bekijk Berichten
    De vermelde REVO-set kost bij Sander in Haarlem trouwens 375 euro...
    Bij Sander krijg je er voor die prijs maar 4 van 100cm... Bij TN is dat setje €250...?!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Er komt eind deze maand een nieuwe generatie KRV II klemmen uit, de huidige versie moet de deur uit. Waarschijnlijk dus niet de laatste/beste actie van dit type.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Die nieuwe klemmen zijn er al een maandje of zo. Sander heeft ze.

Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Precies... de KRE en KREV zijn al op veel plaatsen te krijgen. Prijsverschil zit er alleen vaak weinig tussen de oude en nieuwe modellen, dus of de oude kopen met een korting of gelijk de nieuwe.

De prijzen in de UK zijn bij een aantal aanbieders nogal wat goedkoper dan hier en in DE, ik zag verschillende sets waaronder bijvoorbeeld 4 nieuwe KRE100's voor €52-55 per stuk. Alleen de echt goedkope aanbieders verschepen helaas niet buiten de UK.
    En wat ook jammer is dat de uitgebreide setaanbiedingen vaak alleen de KREV zijn en niet de KRE.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Vanderveen Bekijk Berichten
    Die set is voor veel minder elders te koop. Toolnation is ALTIJD duurder, zelfs bij acties.
    Beetje een stellige uitspraak.... deze set (4x 150 en 4x 100) vindt je ergens anders helemaal niet voordeliger. Bij GereedschapPro gingen deze laatste KR/KRV modellen met slechts een paar euro korting t.o.v. de nieuwe versie korting de deur uit
    Op een vergelijkbare set met de nieuwe versie bespaar je ongeveer €130 op 8 klemmen (649 vs 520). De nieuwe zijn alleen in detail anders dus dat is toch best een aardig verschil.
    Laatst gewijzigd door GH1; 13-10-17 om 18:18.

Forum Rechten